http://www.altaperformance.com/products ... ake-System
2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag weer een uitstapje naar de ring gemaakt
Vorige keer kwam ik niet verder dan 10.28min over een rondje, deze keer heb ik de 9.29min gehaald (in mn 5e rondje ooit)! Mijn doel was onder de 10 min en dat is gelukt. Het ging echt lekker vond ik (iets te goed vond Jurgen die doodsangsten moest doorstaan). Helaas niet gefilmd deze keer en pas 1 foto kunnen vinden.

Helemaal aan het einde van het tweede rondje kregen we nog een motorstoring melding, denk dat hij voor de veiligheid dit deed omdat hij te warm aan het worden was. We hebben daarna eerst de auto goed laten afkoelen en zijn rustig wat in de buurt gaan rijden. De melding bleef echter staan en we hebben gesloten maar terug te gaan rijden. Onderweg terug naar Erps-Kwerps verdween de melding gewoon weer en was er (zoals we al vermoedde aangezien de auto helemaal goed aanvoelde en klonk) niets aan de hand

Helemaal aan het einde van het tweede rondje kregen we nog een motorstoring melding, denk dat hij voor de veiligheid dit deed omdat hij te warm aan het worden was. We hebben daarna eerst de auto goed laten afkoelen en zijn rustig wat in de buurt gaan rijden. De melding bleef echter staan en we hebben gesloten maar terug te gaan rijden. Onderweg terug naar Erps-Kwerps verdween de melding gewoon weer en was er (zoals we al vermoedde aangezien de auto helemaal goed aanvoelde en klonk) niets aan de hand
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Mats Die JCW niet meegenomen???
Mats schreef:Vandaag weer een uitstapje naar de ring gemaaktVorige keer kwam ik niet verder dan 10.28min over een rondje, deze keer heb ik de 9.29min gehaald (in mn 5e rondje ooit)! Mijn doel was onder de 10 min en dat is gelukt.
@Mats Die JCW niet meegenomen???

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
En ja ik heb inderdaad nog eens doodsangsten mogen uitstaan.
Al was het denk ik niet zo "erg" als de vorige keer, toen dacht ik echt op een gegeven moment dat het fout ging
De picca's. Trouwens kmoet zeggen kwaliteit van de iPhone 4 is best goed

En dan stond er dit ook nog.

Al was het denk ik niet zo "erg" als de vorige keer, toen dacht ik echt op een gegeven moment dat het fout ging
De picca's. Trouwens kmoet zeggen kwaliteit van de iPhone 4 is best goed

En dan stond er dit ook nog.

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Lekker bezig Mats, netjes hoor. Vinden we niet stiekum foto's van een zwarte JCW 
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee de zwarte JCW stond netjes in Jurgen zn garage nabij Brussel 
@Peter: rondetijden worden dacht ik gemeten vanaf het bord in het begin waar (momenteel) Bilstein op staat, vlak na als je de baan op rijdt. Eindigt naar mijn weten idd bij het Audi R8 Spyder bord.
Was trouwens ook AMG Drivers Academy die dag (niet op de nordschleife maar bij de gp-track denk ik). In de garage stond me toch een verzameling AMG's! (SLS, C, S, SL, ML, E, E-estate, CLS etc. etc.)
@Peter: rondetijden worden dacht ik gemeten vanaf het bord in het begin waar (momenteel) Bilstein op staat, vlak na als je de baan op rijdt. Eindigt naar mijn weten idd bij het Audi R8 Spyder bord.
Was trouwens ook AMG Drivers Academy die dag (niet op de nordschleife maar bij de gp-track denk ik). In de garage stond me toch een verzameling AMG's! (SLS, C, S, SL, ML, E, E-estate, CLS etc. etc.)
Laatst gewijzigd door Mats op 19 okt 2010, 13:34, 3 keer totaal gewijzigd.
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

kicken hoor, alleen voor die foto's wil ik zelf al eens een rondje maken
very nice
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dikke foto's van een megadikke clubman.
deze foto is echt goed zeg!

deze foto is echt goed zeg!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors