Rick's ride - afscheidsfilmpje p48
- maus105
- Bonkey
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie mini! Verlaging doet hem goed, dikke bak geworden
.
Sorry voor de off topic, maar nu zit ik wel ff met een vraag ... Ik heb steeds de indruk dat mijn mini met de veren niet zo erg veel gezakt is. Ik troost me met het gedachte dat de veren zich nog wa gaan zetten en dattem nog iets zakt. Ik zit ook wel met een standaardophanging, maar het zijn toch de veren die de hoogte bepalen, schokdempers hebben daar toch niets mee te zien?

Sorry voor de off topic, maar nu zit ik wel ff met een vraag ... Ik heb steeds de indruk dat mijn mini met de veren niet zo erg veel gezakt is. Ik troost me met het gedachte dat de veren zich nog wa gaan zetten en dattem nog iets zakt. Ik zit ook wel met een standaardophanging, maar het zijn toch de veren die de hoogte bepalen, schokdempers hebben daar toch niets mee te zien?
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blont-007, dat is mama's autotje!
Mitchel, set van H&R of Eibach zal rond de 200/220,- kosten voor 4 veren. Monteren zal iets van 2 uur duren denk ik (ongv. 100,-) Ik zou morgen is kunnen vragen of ik nog een setje mag overnemen voor fabrieksprijs? zal rond de 130,- zijn.
Fred, ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar denk dat je voor en na het 'inzakken' geen verschil ziet. Misschien andere veren proberen of laten inkorten??

Mitchel, set van H&R of Eibach zal rond de 200/220,- kosten voor 4 veren. Monteren zal iets van 2 uur duren denk ik (ongv. 100,-) Ik zou morgen is kunnen vragen of ik nog een setje mag overnemen voor fabrieksprijs? zal rond de 130,- zijn.
Fred, ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar denk dat je voor en na het 'inzakken' geen verschil ziet. Misschien andere veren proberen of laten inkorten??
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar wel hartstikke bedankt! Ik wil wel even vrijdag zien wat ik dus NIET voordelig heb gekocht
Gr. Mitch
Dat klinkt natuurlijk wel goed... maar ik wacht er nog even mee. Wil nog wat andere dingetjes doen die geld kostenricktolboom schreef:Mitchel, set van H&R of Eibach zal rond de 200/220,- kosten voor 4 veren. Monteren zal iets van 2 uur duren denk ik (ongv. 100,-) Ik zou morgen is kunnen vragen of ik nog een setje mag overnemen voor fabrieksprijs? zal rond de 130,- zijn.

Gr. Mitch
Onze sponsors