Bedankt mannen.. Morgen gelijk andere scoren.
Niet voor niets gepoetst.. hij moet waarschijnlijk weg :(
- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Spi's S <P9 Mis ik een gedeelte van mijn LED verlichting
Kijk hier komen we verder mee.

- speedy
- NMC Legend

Bericht
zou er 1 nemen die ook naar voren schijnt want is lekker fel !
- Robert
- NMC Moderator

Bericht

Klopt, maar die ogen toch wat minder solide door al die soldeerpuntjes. Maar het kan best zo zijn dat ze heel stevig zijn.speedy schreef:je hebt ze ook rondom

- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Zoiets?
speedy schreef:zou er 1 nemen die ook naar voren schijnt want is lekker fel !
Zoiets?

- speedy
- NMC Legend

- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Thanks voor de voorbeeldenRobert schreef:Klopt, maar die ogen toch wat minder solide door al die soldeerpuntjes. Maar het kan best zo zijn dat ze heel stevig zijn.speedy schreef:je hebt ze ook rondom

- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Spi's S <P9 Niet de homokineet of aandrijfas maar....>
Krakende, tikkende, bonkende geluid tijdens sturen, optrekken en remmen kwam dus niet van de aandrijfas (homokineet)
Aandrijfas had wel al een heel klein beetje speling dus laten we de nieuwe er lekker onder zitten
Gisteren opnieuw een onderzoekje ingesteld met als resultaat....

Vrijdag spoorstangen vervangen, uitlijnen en dan hopen dat het opgelost is.
Voor alle andere forum leden die ook dit probleem hebben. Check je spoorstangen cq stuurstang. Bij speling krijg je last van bovengenoemde..
Aandrijfas had wel al een heel klein beetje speling dus laten we de nieuwe er lekker onder zitten
Gisteren opnieuw een onderzoekje ingesteld met als resultaat....

Vrijdag spoorstangen vervangen, uitlijnen en dan hopen dat het opgelost is.
Voor alle andere forum leden die ook dit probleem hebben. Check je spoorstangen cq stuurstang. Bij speling krijg je last van bovengenoemde..

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zijn het niet je toplagers?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Zo klinkt het niet. Gisteren op de brug gehad en aan alles getrokken wat vast moet zitten zonder speling.
Ik dacht eerst de stuurstang. Toen ging ik iets verder naar naar het midden, mijn hand naast de stofhoes en haalde de spoorstang op en neer, hoorde precies het zelfde geluid als tijdens het langzaam optrekken en remmen. Het is alleen rechts, maar laat de linkerkant ook gelijk preventief vervangen.
Ik dacht eerst de stuurstang. Toen ging ik iets verder naar naar het midden, mijn hand naast de stofhoes en haalde de spoorstang op en neer, hoorde precies het zelfde geluid als tijdens het langzaam optrekken en remmen. Het is alleen rechts, maar laat de linkerkant ook gelijk preventief vervangen.

- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
gelukkig de vinger op de zere plek weten te leggen! nu snel fixen die hap! ik ben ook lekker aan het rommelen met die aandrijfassen rotwerk gepiep en gekraak toch altijd in die auto's:P
- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Laten we nu idd hopen dat dat het is en toch niet de toplagers
Baalde er al van dat het niet de aandrijfas was. Zonde geld was het. Daar had ik nu de spoorstangen voor kunnen vervangen. Nou moet ik zeggen dat het vanmorgen allemaal stukken minder was. Zou het zijn omdat wat koeler is buiten?
Goed, vrijdag gaan we het mee maken..
Baalde er al van dat het niet de aandrijfas was. Zonde geld was het. Daar had ik nu de spoorstangen voor kunnen vervangen. Nou moet ik zeggen dat het vanmorgen allemaal stukken minder was. Zou het zijn omdat wat koeler is buiten?
Goed, vrijdag gaan we het mee maken..

- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Spi's S <Vandaag vervang de spoorstangen dag>
Hopen dat we vandaag het krakende probleem hebben opgelost..
Spoorstangen L / R worden vervangen..
Spoorstangen L / R worden vervangen..

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Spi
- Mod virus alert!

Bericht
Nou moet ik zeggen dat het de afgelopen dagen iets minder is. Misschien door de temp. verschillen buiten
Re: Spi's S <Vandaag vervang de spoorstangen dag>
Thanks i'll let you know..ThaCheek schreef:succes!:D
Nou moet ik zeggen dat het de afgelopen dagen iets minder is. Misschien door de temp. verschillen buiten

- koosie
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors