Ik dacht bij mezelf: Dit ga ik een keer helemaal zelf doen! En zowaar, het lijkt gelukt te zijn!werner schreef:Zo, en dat helemaal zelf![]()
Ziet er goed uit peet
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Weer ff een update...
Vorige week de Tarox remmen, die van Hans' GP afkwamen, gemonteerd op The Heks II.
Ik heb vandaag de MINI weer eens kunnen wassen en daarna heb ik wat fototjes gemaakt. Ben er helemaal happy mee! Voorwielen komen ook net ff een paar mm meer naar buiten en da's niet verkeerd want door de camberplates vielen de wielen behoorlijk "in de schermen".
Een paar piccies:

Van de week de winterwielen monteren en dan maar hopen dat alles past met de verlaging en de remmen...
Vorige week de Tarox remmen, die van Hans' GP afkwamen, gemonteerd op The Heks II.
Ik heb vandaag de MINI weer eens kunnen wassen en daarna heb ik wat fototjes gemaakt. Ben er helemaal happy mee! Voorwielen komen ook net ff een paar mm meer naar buiten en da's niet verkeerd want door de camberplates vielen de wielen behoorlijk "in de schermen".
Een paar piccies:

Van de week de winterwielen monteren en dan maar hopen dat alles past met de verlaging en de remmen...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Naiceee... Remmen staan dikkie dik!!
Je was me net voor met de remmen. Had er ook een oogje op :-)
succes met de winterwieltjes...
Je was me net voor met de remmen. Had er ook een oogje op :-)
succes met de winterwieltjes...
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar man o man wat waren ze smerig die remmen!
I know... Klaas zei al dat jij ze anders ook wel wilde kopen. Toevallig had ik Hans aan de telefoon en heb daana een mailtje naar Klaas gestuurd wat ze moesten kosten. Toen ze eraf gingen bij Hans heb ik de knoop maar meteen doorgehakt....GreyCooperS schreef:Je was me net voor met de remmen. Had er ook een oogje op :-)
Maar man o man wat waren ze smerig die remmen!
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Remmen heb ik op de zaak nog een keer (laten) ontluchten. Ik wil alleen nog wat zachtere blokken erin want die carbon blokken zijn wel errug heftig.
Gefeliciteerd met je BRG mini. Wel ff piccies posten!
Ik hoop dat je die Volksauto schoner gaat houden!Hans schreef:Zeikerd, ik heb ze iedere dag gepoetst..Maar man o man wat waren ze smerig die remmen!![]()
Zelfs de letters Tarox zijn weer wit!Al goed ontlucht?
Remmen heb ik op de zaak nog een keer (laten) ontluchten. Ik wil alleen nog wat zachtere blokken erin want die carbon blokken zijn wel errug heftig.
Gefeliciteerd met je BRG mini. Wel ff piccies posten!
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht

Het is dat ik Hans aan de lijn had en dat de remmen ter sprake kwamen. Toen heb ik meteen Klaas gemailed (die was geloof ik zo goed als vergeten dat die Tarox set nog van hem was).
De set heeft dus niet "te koop gestaan" bij Beek.
Je hoeft ook niet alles te weten....Berthil schreef: Ik wist niet dat ze te koop waren
Het is dat ik Hans aan de lijn had en dat de remmen ter sprake kwamen. Toen heb ik meteen Klaas gemailed (die was geloof ik zo goed als vergeten dat die Tarox set nog van hem was).
De set heeft dus niet "te koop gestaan" bij Beek.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors