2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekker bezig weer mannen!!
Hoop dat de distributie snel weer gefixt is...(Goed bezig mats
)
Zag ik in het eerste filpmje nu ook een driewieler op de baan

Hoop dat de distributie snel weer gefixt is...(Goed bezig mats
Zag ik in het eerste filpmje nu ook een driewieler op de baan
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als ik ooit de beemer meeneem naar de ring, mag je daar ook in rondje insturen...lekker zwabberen
Als ik ooit de beemer meeneem naar de ring, mag je daar ook in rondje insturen...lekker zwabberen
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik was er zondag ook (remember berichtje op youtube) en heb jullie kort zien staan op de parking bij de Zufahrt.
Enneuh, dat kan véél harder hoor. (ik ga ruim een minuut harder met een stock Clubman)
Uiteraard zeer druk op een zonnige zondag, maar toch 5 ronden gereden. In de laatste ronde zaten mijn remblokken er compleet door. 4de set op 52.000 km wordt besteld
(met de JCW schijven slijten ze wel immens snel af)

Opletten met filmen op de Nordschleife hé, in principe is het verboden en kunnen ze uw een ban geven.Jurgen schreef:Jaja, we zijn weer halsoverkop naar de ring gegaan
Ronde 1
Ronde 2
Ik was er zondag ook (remember berichtje op youtube) en heb jullie kort zien staan op de parking bij de Zufahrt.
Enneuh, dat kan véél harder hoor. (ik ga ruim een minuut harder met een stock Clubman)

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie filmpjes mannen! En natuurlijk kan het altijd harder, maar dit was Mats' 2e keer op de ring, dus dan doet hij het echt retegoed.
Wel een beetje jammer dat Mats gelijk die Clubman gesloopt heeft....
Wel een beetje jammer dat Mats gelijk die Clubman gesloopt heeft....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
Absoluut
Je moet daar ook nooit op 10/10 gaan rijden imo, anders komen er brokken.
Als je er nog eens bent wil ik je wel eens meenemen
Als je er nog eens bent wil ik je wel eens meenemen
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors