Ooooo dan welspeedy schreef:dat zou mooi zijn en dan kom ik op heel veel meetings :-D
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: speedy

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lache hoor in een tjoening blad! Is raar gevoel denk ik als je zo je eigen auto ineens erin ziet staan?
Gaaf hoor!!
Gaaf hoor!!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
leuk
Die 850 op de andere pagina is trouwens ook erg gaaf.
BTW, staat de mini van Lars links naast die van jou op de foto ?
Die 850 op de andere pagina is trouwens ook erg gaaf.
BTW, staat de mini van Lars links naast die van jou op de foto ?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Richard030
- Bijna verslaafd

- speedy
- NMC Legend

Bericht
nee net weer paar km gevolgd door de politie in een passat station met van die caravan spiegels bovenop gewone spiegels [shock]
hebben me gelukkig niet kunnen meten maar kreeg wel "weer" de opmerking over kenteken en zijn hier uit de buurt dus heb ze eraf gehaald want word een beetje ziek van alle bonnen enz.
(vandaag alleen waarschuwing maar volgende keer ben ik echt aan de beurt).
Ik sticker remover gepakt om restanten te verwijderen en wrijf gdvd hele zwarte lijn eraf van plaat dus straks ff nieuwe bestellen :-(
Vind het heel jammer maar het lokt elke keer wel uit tot achtervolgen van de politie dus ga voor blauw.
hebben me gelukkig niet kunnen meten maar kreeg wel "weer" de opmerking over kenteken en zijn hier uit de buurt dus heb ze eraf gehaald want word een beetje ziek van alle bonnen enz.
(vandaag alleen waarschuwing maar volgende keer ben ik echt aan de beurt).
Ik sticker remover gepakt om restanten te verwijderen en wrijf gdvd hele zwarte lijn eraf van plaat dus straks ff nieuwe bestellen :-(
Vind het heel jammer maar het lokt elke keer wel uit tot achtervolgen van de politie dus ga voor blauw.
- speedy
- NMC Legend

- speedy
- NMC Legend

Bericht
het staat wel erg vreemd omdat ik eigenlijk op een mini nooit blauw heb gehad

Morgen is ff wassen want ja hij is echt vies :-D

Morgen is ff wassen want ja hij is echt vies :-D
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Ziet er niet uit hoor.....
Maar toch wel netjes dan, dat 'ie je geen bekeuring heeft gegeven.
Maar toch wel netjes dan, dat 'ie je geen bekeuring heeft gegeven.

Onze sponsors