Heb je hiervoor de voorbumper gedemomteerd of beetje op gevoel zitten pielen met het onderste schroefje van stadslichtjes?
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wanneer ruilen we onze Xenons om ?
Bumpertje gedemonteerd, bleek een stukje kaas. Tjek website. Ennuh.... nog bedankt voor de tips he !frankie schreef:Che,
Heb je hiervoor de voorbumper gedemomteerd of beetje op gevoel zitten pielen met het onderste schroefje van stadslichtjes?![]()
Wanneer ruilen we onze Xenons om ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vanmiddag wat spulletjes in Kaarst gehaald en vanavond handschoenvakje met verlichting en koudeluchtvoorziening geinstalleerd.
Bedradingsboom zoeken vgl montage handleiding. De connectors waar de kant en klare stekkertjes ingeduwd moesten worden waren bezet en aangezien ik geen fan ben van die scotch dingen die BMW erbij levert heb ik de draadjes gesoldeerd.

handschoenvakje dicht en het slot is aangepast op mijn bestaande sleutel

handschoenvak open met verlichting en achterin kraantje om de koudeluchttoevoer vd climatecontrol te regelen

Bedradingsboom zoeken vgl montage handleiding. De connectors waar de kant en klare stekkertjes ingeduwd moesten worden waren bezet en aangezien ik geen fan ben van die scotch dingen die BMW erbij levert heb ik de draadjes gesoldeerd.
handschoenvakje dicht en het slot is aangepast op mijn bestaande sleutel
handschoenvak open met verlichting en achterin kraantje om de koudeluchttoevoer vd climatecontrol te regelen
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Moet zeggen dat ie wel een lange laatste versnelling heeft.
bummer....kom er net achter dat mijn nieuwe ruitenwisserarm voor de achterruit van het model na 2004 is dus ben bang dat ik weer FF naar Kaarst moet voordat we op vakantie gaan.
morgen eerst naar NNP.
Bij 200 op de Garmin moest ik in de ankers dus heb het niet volledig geprobeerd.quattro gmbh schreef:En hoe hard ging het op de Autobahn?
Moet zeggen dat ie wel een lange laatste versnelling heeft.
bummer....kom er net achter dat mijn nieuwe ruitenwisserarm voor de achterruit van het model na 2004 is dus ben bang dat ik weer FF naar Kaarst moet voordat we op vakantie gaan.
morgen eerst naar NNP.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hmmm ... das vreemd....je hebt zeker geen piccies?
De aerogrill past namelijk perfect in de bestaande gaten vd motorkap bij mij dus ik hoef alleen iets van clips te hebben vgl mij om hem vast te kunnen zetten.
Heb Benito ook maar even gemaild. Moet toch terug voor de ruitenwisser.
kwiebje schreef:Bij mij is er beide gedaan toendertijd
Maar als je de aerobumper gaat monteren kan je dat zwarte grilletje er zo in doen meen ik.
Hmmm ... das vreemd....je hebt zeker geen piccies?
De aerogrill past namelijk perfect in de bestaande gaten vd motorkap bij mij dus ik hoef alleen iets van clips te hebben vgl mij om hem vast te kunnen zetten.
Heb Benito ook maar even gemaild. Moet toch terug voor de ruitenwisser.
Onze sponsors