llaura's Ride

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
llaura
Enthousiast
Enthousiast

03 feb 2009, 00:56

Status: Italy here we come!

Hallo allemaal,
Dat is een tijdje geleden zeg!
Vandaag had ik een dagje een andere auto bij me, en toen besefte ik maar weer al te goed wat voor een heerlijke auto mini toch is!
Inmiddels bijna 15.000 km op de teller, niet overdreven toch voor 11 maanden?
Rij inmiddels ook 500 km met een tank, dus zuiniger is die zeker ook geworden (of mijn rijstijl.. dat zou natuurlijk ook kunnen ;)) Dus ik ben nog steeds helemaal in love op me wagentje (L).
Afgelopen week nog even een goede poetsbeurt gegeven, het is er alleen niet meer van af te zien.
Aankomend weekend nog maar even een poging wagen.. Heb trouwens het leer behandeld met Meguairs all leather cleaner and conditioner wat een super spul zeg!!
Vandaag vakantie geboekt voor in de zomervakantie, met de mini richting de Venetiaanse Kust. Ik vraag me alleen af of het nodig is om hier een beurtje voor te geven of iets anders? Misschien tips?
Binnenkort meer nieuws, inclusief een “gadgetlijst” met wat er in de toekomst nog gaat komen voor de mini!
Groetjes, Laura
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

03 feb 2009, 01:07

:lol: ja poetsen met deze weersomstandigheden gaat em idd niet worden :wink: kan je trouwens mooie plaatjes van de mini schieten daarow in viva italia 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2009, 01:12

gewoon in Belgenland is ook okey hoor, anders moeten we zo lang wachten :P
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 feb 2009, 01:12

Als je Mini niet op de klok aangeeft dat hij een beurt moet hebben is het niet nodig hem helemaal na te laten kijken. Even de olie controleren en alle andere vloeistoffen (koelwater, ruitensproeier) nakijken voor de zekerheid.

Veel plezier in Italië, ik had het er erg naar mijn zin met de Mini al is het alweer bijna 5 jaar geleden :)

Afbeelding
llaura
Enthousiast
Enthousiast

13 mei 2009, 13:59

hey,

ik heb even een vraag, mijn autosleutel werkt niet meer.
Neem aan dat de batterij leeg is?
Nou ben ik alleen niet in de gelegenheid om "helemaal" naar turnhout te rijden, kan ik hm dan ook in Tilburg (nederland) laten maken?
Zullen ze hier een vergoeding voor vragen?

groetjes!
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mei 2009, 14:14

als je lief lacht toch niet :lol:

haha ik denk het niet, is toch alleen even een batterijtje eruit en erin... lijkt me geen probleem!

Terug naar “Show your ride”