Dangixxer's MCS
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
heb nu al enkele keren met alle mogelijke S en JCW modellen gereden, maar deze zijn nooit zo overweldigend dan de R53....
zelfs al is die R56 JCW veel sneller
da's inderdaad zeker één van de redenen!denizg schreef:
(enneh een R56 kan niet op tegen het gejank van de supercharger van de R53)![]()
heb nu al enkele keren met alle mogelijke S en JCW modellen gereden, maar deze zijn nooit zo overweldigend dan de R53....
zelfs al is die R56 JCW veel sneller
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Eindelijk nog eens wat nieuws voor mijn S'je
Tijd om hem toch weer een beetje sneller te maken
Dus is ondertussen mijn cilinderkop in de VS besteld en ondertussen klaar
Het is een Thumper TPR-2 geworden
Mijn exemplaar is voorlopig het 25ste (ter wereld
) en het eerste in België
Eén van de komende maanden zal de kop in de Uk geplaatst worden icm een newman nokkenas, Bosch 550cc injectoren en nieuwe op maat gemaakte Mynes software.
Wordt dus zeker vervolgd




Tijd om hem toch weer een beetje sneller te maken
Dus is ondertussen mijn cilinderkop in de VS besteld en ondertussen klaar
Het is een Thumper TPR-2 geworden
Mijn exemplaar is voorlopig het 25ste (ter wereld
Eén van de komende maanden zal de kop in de Uk geplaatst worden icm een newman nokkenas, Bosch 550cc injectoren en nieuwe op maat gemaakte Mynes software.
Wordt dus zeker vervolgd




- StefanCS
- Bijna verslaafd

- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Je hebt er al direct een band mee en kan hem nooit meer verkopen he
Vermogen zal nog wel even afwachten worden. Het zal ook weeral te zien zijn op welke testbank je hem gaat meten.
Zal hem achteraf wel op enkele plaatsen laten opmeten. Kwestie van een goede vergelijking te hebben "voor" en "na"
Ik ook
MINI's met min of meer gelijkaardige mods zitten in de +250
De ombouw zelf zal pas in de maand maart/april gebeuren
De cilinderkop zelf is net vanavond op de post gegaan
Dus deze zou binnenkort toch al in mijn bezit zijn....toch al een begin
denizg schreef:![]()
![]()
Ja moet zeggen dat ik het ook wel leuk vond.StefanCS schreef:Woow vet. Zelf je naam erin![]()
Op naar de 240-250pk
Je hebt er al direct een band mee en kan hem nooit meer verkopen he
Vermogen zal nog wel even afwachten worden. Het zal ook weeral te zien zijn op welke testbank je hem gaat meten.
Zal hem achteraf wel op enkele plaatsen laten opmeten. Kwestie van een goede vergelijking te hebben "voor" en "na"
JunkyXL schreef:Das pas tunen, superrr!! Ben erg benieuwd wat t totaal gaat brengen? Heeft men al n vermoeden? Ook wanneer je er mee in België kan rondrijden????
Spannend!!
Ik ook
MINI's met min of meer gelijkaardige mods zitten in de +250
De ombouw zelf zal pas in de maand maart/april gebeuren
De cilinderkop zelf is net vanavond op de post gegaan
Dus deze zou binnenkort toch al in mijn bezit zijn....toch al een begin
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Ziet er goed uit, ik ben benieuwd 
Ik hoop dat je hem bij Beek op de bank zet want de getallen die ik zie op MiniTorque van Engelse MINI's vind ik nogal aan de hoge kant met de mods die men daar heeft. Maar dat je veel peekaas hiermee gaat krijgen staat wel vast.
Ik hoop dat je hem bij Beek op de bank zet want de getallen die ik zie op MiniTorque van Engelse MINI's vind ik nogal aan de hoge kant met de mods die men daar heeft. Maar dat je veel peekaas hiermee gaat krijgen staat wel vast.
Onze sponsors















