FOTO'S
Dennis R56 Cooper S
- JR
- One wheel wonder

- Contacteer:
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!

Bericht
Eindelijk weer een upgrade vanaf mijn kant .
Ben zaterdag samen met Daiel naar Sam geweest om mijn middendemper te laten verwijderen.
Weet niet of iemand hier dit al gedaan heeft met een cooper s met orginele uitlaat maar ik had het resultaat nog nooit gehoord dus dan blijf het een beetje een gok, maar er is niet heel veel veranderd hij bromd wel iets meer en klapperd is meer maar verder weinig resultaat.
Als je nooit in de auto heb gereden dan zul je het misschien niet eens horen dat de middendemper weg is.
Misschien dat het in de loop der tijd nog iets beter word maja dat was de gok.
Sam bedankt voor de hulp
Daiel bedankt voor de gezelligheid

Ben zaterdag samen met Daiel naar Sam geweest om mijn middendemper te laten verwijderen.
Weet niet of iemand hier dit al gedaan heeft met een cooper s met orginele uitlaat maar ik had het resultaat nog nooit gehoord dus dan blijf het een beetje een gok, maar er is niet heel veel veranderd hij bromd wel iets meer en klapperd is meer maar verder weinig resultaat.
Als je nooit in de auto heb gereden dan zul je het misschien niet eens horen dat de middendemper weg is.
Misschien dat het in de loop der tijd nog iets beter word maja dat was de gok.
Sam bedankt voor de hulp
Daiel bedankt voor de gezelligheid

- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!

Bericht
Kan zijn dat het nog iets meer gaat worden idd het is nu al wel iets luider dan zaterdag.
Vooral rond de 3000 toeren hoor je hem wel aardig maar als je hem dan door trap lijkt het minder te worden.
Vind dat wel apart je zou zegge hoe meer toeren des te meer herrie
Sven schreef:Aha daar waren jullie toen Daiel naar Spenki belde![]()
Misschien dat het op den duur beter wordt
Kan zijn dat het nog iets meer gaat worden idd het is nu al wel iets luider dan zaterdag.
Vooral rond de 3000 toeren hoor je hem wel aardig maar als je hem dan door trap lijkt het minder te worden.
Vind dat wel apart je zou zegge hoe meer toeren des te meer herrie
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!

Bericht
Hoi Roy
Bedankt
Aero gaat hem zeker een heel stuk dikker maken maar het blijft een prijzig pakketje
En er staan nog meer dingen op mijn verlanglijstje
Bedankt
Aero gaat hem zeker een heel stuk dikker maken maar het blijft een prijzig pakketje
En er staan nog meer dingen op mijn verlanglijstje
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!

Bericht
Dat word zeker herrie schoppen maja dat is ook het enige voordeel aan de de-cat downpipeYakkoox schreef:Als je meer herrie wilt, ik heb nog een de-cat downpipe te koop staan
Onze sponsors