Het zal trouwens nog ietsje dichter zijn,omgeving AntwerpenWoosh! schreef:en voor die 90 euro kan je makkelijk op en neer naar Sint Niklaas
R53 van Sander, verkocht..:(
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Tja net te laat maar bedankt. Heb met de man uit Barneveld (toch ook zo'n 5 kwartier rijden) duidelijk afgesproken. Een man een man een woord een woord (of zoiets
). Deze is trouwens uit 2004.

- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Blok draait gelukkig maar nu is de radiateur lek.... Ik heb er 1 bij vdg gezien maar heeft iemand er nog 1 liggen? Misschien ook nog een aicoleiding iemand? die dunne tot aan het schutbord.

- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Inderdaad niet echt geluk nee... moet de Doel meeting sowieso missen...
Afgelopen donderdagavond is het blok eruit gegaan en na wat onderzoek vrijdag bleek al snel dat de compressor ook naar de maan is... Na een zoektocht met veel hulp vanuit het forum uiteindelijk voor een mooie prijs (€ 240,-) een z.g.a.n. "face-lift"kompressor gekocht in Barneveld. Zaterdag de mannen weer aan de slag om het blok terug in te bouwen. 'smiddags liep het blok maar de radiateur was lek... Besloten om geen noodoplossing te doen en de auto nog niet mee te nemen. Zondag naar Marco van VDG gereden om een nieuwe radiateur te halen, geen geld trouwens... nieuw in de verpakking voor 117,-. Gelijk nog een raammotor en een aircoleiding meegenomen (hierna nog meer te doen, ook nog wiellagers voor...). Er ging op zijn initiatief trouwens ook nog wat van de internetprijs af. Ik heb zelf in het afgelopen jaar nieuwe schijven en blokken laten zetten en kan dus nog wel ff vooruit.Maar Marco heeft nu een aantal sets liggen van 4 schijven+blokken voor € 155,-, misschien een tip voor andere leden?
Ik hoop dat wij deze week nog tijd vinden om de mini weer rijdend te krijgen, schadeherstel is nu ook uitgesteld en zal op 16 augustus gebeuren...
Afgelopen donderdagavond is het blok eruit gegaan en na wat onderzoek vrijdag bleek al snel dat de compressor ook naar de maan is... Na een zoektocht met veel hulp vanuit het forum uiteindelijk voor een mooie prijs (€ 240,-) een z.g.a.n. "face-lift"kompressor gekocht in Barneveld. Zaterdag de mannen weer aan de slag om het blok terug in te bouwen. 'smiddags liep het blok maar de radiateur was lek... Besloten om geen noodoplossing te doen en de auto nog niet mee te nemen. Zondag naar Marco van VDG gereden om een nieuwe radiateur te halen, geen geld trouwens... nieuw in de verpakking voor 117,-. Gelijk nog een raammotor en een aircoleiding meegenomen (hierna nog meer te doen, ook nog wiellagers voor...). Er ging op zijn initiatief trouwens ook nog wat van de internetprijs af. Ik heb zelf in het afgelopen jaar nieuwe schijven en blokken laten zetten en kan dus nog wel ff vooruit.Maar Marco heeft nu een aantal sets liggen van 4 schijven+blokken voor € 155,-, misschien een tip voor andere leden?
Ik hoop dat wij deze week nog tijd vinden om de mini weer rijdend te krijgen, schadeherstel is nu ook uitgesteld en zal op 16 augustus gebeuren...

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
damn man, zit je echt niet mee!
zoals ik al pm-de, balen dat je de shoot niet red.
Ik denk wel dat je er goed aan doet om alles niet te overhaasten, want dan heb je alleen maar kans dat je straks weer aan de beurt bent.
gewoon netjes afmaken en je heb er straks 200% plezier van!
succes man!
zoals ik al pm-de, balen dat je de shoot niet red.
Ik denk wel dat je er goed aan doet om alles niet te overhaasten, want dan heb je alleen maar kans dat je straks weer aan de beurt bent.
gewoon netjes afmaken en je heb er straks 200% plezier van!
succes man!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Succes ermee man!! t zit je nu allemaal ff niet mee...
maar als ie klaar is kan je er weer flink van genieten
maar als ie klaar is kan je er weer flink van genieten
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, spijtig als t zo tegenzit
Wel mooi dat je de moed erin houdt en lekker de boel weer op orde gaat stellen. Idd nog even geduld opbrengen...shoots komen er nog genoeg
Wel mooi dat je de moed erin houdt en lekker de boel weer op orde gaat stellen. Idd nog even geduld opbrengen...shoots komen er nog genoeg
- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT! HIJ RIJDT!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors