mrbubbels Pure Silver One 2011
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
opbergvakje
Vandaag het opbergvakje bij Adriaan thuis bij mij erin gezet , nou ik moet zeggen je wordt inderdaad handig in het losmaken van allerlei onderdelen van je dashboard, en het is makkelijker als je het al een keer gedaan hebt en dan ook nog bij een ander
maar Adriaan kennende is ie heel voor zichtig te werk gegaan (ja ik was er ook bij hé) maare met een klein uurtje en 2 bakken koffie zit het vakje erin en je ziet er niets van top klusje maar weer, Adriaan bedankt man ik vergeef het je dat je het vorige week niet bij je had
en het was mooi weer.
Top maar weer, nog even wachten op de spuiter uit Montfoort om de spoiler er op te zetten en dan zijn er toch weer ongemerkt 2 modjes erbij geklust.
Hans

Top maar weer, nog even wachten op de spuiter uit Montfoort om de spoiler er op te zetten en dan zijn er toch weer ongemerkt 2 modjes erbij geklust.
Hans

Laatst gewijzigd door mrbubbels op 10 apr 2011, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
vakje
was inderdaad gezellig, ook zo huiselijk met het strijken in de garage
erbij, al heb jij het meeste gedaanom het vakje erin te bouwen, enne dat carclean is voor mij carcleun geworden aangezien ik er bijna was kon ik naar huis omdat mijn vijver leegliep en mijn vrouw die in alle staten was (samen met de buren) dus helaas ben ik niet geweest, maar dat komt de volgende keer wel enne de vijver weer gemaakt..... en is weer vol (pomp werkte niet goed)
hans
hans
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Badgeholder
En ach het is mooi weer en je hebt nog tijd ....ja dan ga je nog wat knutselen

hup de badgeholder erop gezet, aangezien ik nog een gril heb met lamellen moest ik wat verlengen dus ik heb simpel de schroefhulzen van het deurbeslag gebruikt gaat perfect, ik moest ook nog een gaatje uitboren anders past het net niet maar het zit, en nu nog hier en daar wat magneten scoren.

hup de badgeholder erop gezet, aangezien ik nog een gril heb met lamellen moest ik wat verlengen dus ik heb simpel de schroefhulzen van het deurbeslag gebruikt gaat perfect, ik moest ook nog een gaatje uitboren anders past het net niet maar het zit, en nu nog hier en daar wat magneten scoren.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er uit als een must-mod voor mij !!
Re: opbergvakje
Welke parts had je nodig om dat opbergvakje te realiseren?mrbubbels schreef:Vandaag het opbergvakje bij Adriaan thuis bij mij erin gezet , nou ik moet zeggen je wordt inderdaad handig in het losmaken van allerlei onderdelen van je dashboard, en het is makkelijker als je het al een keer gedaan hebt en dan ook nog bij een ander![]()
maar Adriaan kennende is ie heel voor zichtig te werk gegaan (ja ik was er ook bij hé) maare met een klein uurtje en 2 bakken koffie zit het vakje erin en je ziet er niets van top klusje maar weer, Adriaan bedankt man ik vergeef het je dat je het vorige week niet bij je had
![]()
en het was mooi weer.
Hans
Ziet er uit als een must-mod voor mij !!
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
opbergvakje
Ja wat heb je nodig???? om te beginnen een opbergvakje met afdekpaneeltjes (links en rechts) (da's wel handig) hetzij via de (st)dealer of van een miniclub lid die hem weg wil doen ivm andere dashboard-panelen.
Dan op zoek naar andere dashboard paneel (panelen!) aangezien degene op het opbergvakje wat dunner is en er opgeschroefd word.(of via de dealer en je kan dan kiezen).
Dan een uurtje tijd uitzoeken en een clublid die dit al een keer gedaan heeft.
Bubbels
Dan op zoek naar andere dashboard paneel (panelen!) aangezien degene op het opbergvakje wat dunner is en er opgeschroefd word.(of via de dealer en je kan dan kiezen).
Bubbels
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thnx !!
Re: opbergvakje
Ik zal eens rondsnuffelen op realoem.com…mrbubbels schreef:Ja wat heb je nodig???? om te beginnen een opbergvakje met afdekpaneeltjes (links en rechts) (da's wel handig) hetzij via de (st)dealer of van een miniclub lid die hem weg wil doen ivm andere dashboard-panelen.
Bubbels
Thnx !!
Onze sponsors