Kroon - Velgschade../koelprobleem.. :'(

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2009, 02:34

Balen zeg !! maar wat je zegt als het maar opgelost wordt ..
Succes !!
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

07 jan 2009, 17:38

gisteren naar Erp gereden om mijn (gespoten) Orciaris op te halen bij Menno (leuk stulpje ;) )

op en neer naar Erp en de "HI" stand was me nog niet teveel, hij leek zelf soms gewoon koud te blazen :(

tevens ineens een trilling vanaf de 80km/u, hopelijk wat ijs in de velg, en niets meer.

pfoee.... was het maar weer zomer 8) 8) 8)

PS: vanavond maar eens koelsysteem nakijken... (waterpomp, valselucht (dus lek) in koelslangen/-systeem, koppakking?????????)
Zeemax'd, stainless 4-exit exhaust, JCW seats, 18"-8J Braid Rims
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

08 jan 2009, 18:51

even snel de auto ergens binnen gezet en eerste maar eens al het ijs erafgehaald, zeker achter de wielen (tegen de bumpers) zat veel, zeker meer als 15 kg sneeuw!!!

zoals ik al verwachtte was de koelvloeistof tot onder het onderste niveau gedaald. deze maar bijgevuld, en de motor even laten draaien, niveau bleef daarna wel (op kleine zakking na) gelijk. en meteen werd het ook weer warm in de auto.

maar even in de gaten houden, en als het blijft zakken, goed bij blijven houden en probleem zoeken.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jan 2009, 19:06

Kroon schreef:even snel de auto ergens binnen gezet en eerste maar eens al het ijs erafgehaald, zeker achter de wielen (tegen de bumpers) zat veel, zeker meer als 15 kg sneeuw!!!

zoals ik al verwachtte was de koelvloeistof tot onder het onderste niveau gedaald. deze maar bijgevuld, en de motor even laten draaien, niveau bleef daarna wel (op kleine zakking na) gelijk. en meteen werd het ook weer warm in de auto.

maar even in de gaten houden, en als het blijft zakken, goed bij blijven houden en probleem zoeken.
Nu maar hopen dat je oliepeil niet oploopt he !!!
Is die Kroon die aan Dakar meedoet familie van je ?
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

08 jan 2009, 19:10

oliepeil was ook iets lager (niet schrikbarend) als eerder, half litertje erbij gedaan, dus daar blijft het ook niet...

neen, (hij is aan mij tenminste nooit voorgesteld als oom, of opa oid ;)
(moet wel zeggen heb dit jaar ook nog niets van de Dakar/Africanrally gezien)
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jan 2009, 20:15

Lekkere vrienden heb je kroon.. hop dat ze het snel bij de velgenmeneer kunnen oplossen voor je..

ragg
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

13 jan 2009, 19:31

koelvloeistof blijft zakken, dus ergens moet ik een lek hebben, op het forum rondgekeken te hebben zal het ergens zitten in het termostaathuis, waterpomp of koppakking, maar dat laatste denk ik nu alwel uit te kunnen sluiten ivm "schone" olie.

kijken wanneer ik even tijd heb (GRRRR) en dan even et koelsysteem afpersen. kijken waar het uitkomt ;)

@ Mac Mini: is echt een supervriend, bij veel anderen zou ik een deuk in hun auto geschopt hebben (bijvoorbeeld) en bij hem komt het allemaal goed, staat altijd klaar, midden in de nacht opbellen is altijd goed, altijd klaar met hulp, etc etc etc!
daar veranderd die velg niets aan!

groeten Kroon
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2009, 21:01

lek expansievat mss?
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

14 jan 2009, 19:07