Rianne's PS Cooper - VERKOCHT
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie foto's Rianne !!
Erg stoerre Cooper heb je er van gemaakt
..
En wat is ie mooi schoon
..
Gr Geer
Erg stoerre Cooper heb je er van gemaakt
En wat is ie mooi schoon
Gr Geer
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
toppertje
Is echt een dikke koets aan het worden, nu nog beetje lager en idd witte lampjes..
Is echt een dikke koets aan het worden, nu nog beetje lager en idd witte lampjes..
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
THNX y'all! Ben er ook erg blij mee zo.
Zijn er betere? Ook voor de stadslichtjes: merk/type please...
Da's voor een volgende zaterdagmiddag...
Ik heb al Silvervision knipperlichtlampjes erin zittenCooperdriver schreef:(alleen nog even witte knipperlichtlampjes scoren en andere lampen voor de stadslichtjes is de voorkant helemaal af.)
Ja, 'k weet het, kwam ik ook achter toen ik 'm er net in had geklikt... GrrrrMenno schreef:Klein tipje nog, spuit even het gedeelte zwart achter de kleine grille..
Da's voor een volgende zaterdagmiddag...
- maus105
- Bonkey
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gisteravond m'n MINI weer opgehaald... met schroefset
Moesten wel spacers tussen omdat de stelring anders aanliep tegen de binnenkant van de band. Dus heb er gelijk maar 12 mm tussen gezet
Erg nice nu!
Moet nog wel even wennen aan hoe ik sommige drempels over moet.
(wat een k%$^@ hobbel zit er in de A9 trouwens, vlak voor de Wijkertunnel (richting zuiden)!)
Foto's volgen vanavond als ik weer thuis ben van m'n werk.
Moesten wel spacers tussen omdat de stelring anders aanliep tegen de binnenkant van de band. Dus heb er gelijk maar 12 mm tussen gezet
Erg nice nu!
Moet nog wel even wennen aan hoe ik sommige drempels over moet.
(wat een k%$^@ hobbel zit er in de A9 trouwens, vlak voor de Wijkertunnel (richting zuiden)!)
Foto's volgen vanavond als ik weer thuis ben van m'n werk.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goed bezig Rianne! Kom maar op met die pica's, can't wait!!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Rianne ,,
Toppie dat die eronder zit joh !!
Helemaal goed gekomen dus , zitten er de oringinele ringen tussen of die van Stephan ???
Rijdt lekker he zo'n setje ..
Maarre 12 mm spacers
..
Gaat dat bij jouw of heb je hem hoger geschroeft als bij mij ??
Ben benieuwd naar de fotoos ..
Gr Geer
Toppie dat die eronder zit joh !!
Helemaal goed gekomen dus , zitten er de oringinele ringen tussen of die van Stephan ???
Rijdt lekker he zo'n setje ..
Maarre 12 mm spacers
Gaat dat bij jouw of heb je hem hoger geschroeft als bij mij ??
Ben benieuwd naar de fotoos ..
Gr Geer
Onze sponsors