speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: speedy en zijn velgen iedere keer :-(
toch echt wel hoor ^^speedy schreef:hmm ik en velgen .....:-(
bbs super strak gecoat op 1 na want die had een bobbeltje dus ik terug met die velg en hebben ze keurig opnieuw gedaan.
Nou vandaag op die ook een band gelegd en zie ik kleurverschil :-(
Dus weer terug naar coater en gaat ze allemaal opnieuw doen want hij ziet het verschil ook gelukkig.
voorste is wat anders.
banden opleggen en afhalen kost ook weer 5 tientjes dus heb besloten om gelijk goed te doen en ga zo toyo proxes t1r bestellen of een goed alternatief maar denk de proxes.
banden die er nu op liggen kan ik echt aanzienlijk minder hard mee door de bochten dus gaan in de verkoop en zijn zgan
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
gewoon lui
loop over een beurs en had geen zin om op de iphone te gaan bladeren sorry
Maar dat zit dus weer niet mee.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat gebeurt er als je iemand een deur in jou deur ziet slaan bij het uitstappen?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hmm gelukkig nooit meegemaakt want parkeer hem zo dat het haast niet kan gebeuren
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je ziet inderdaad kleurverschil, dus snap wel dat je ff terug bent gegaan...
Was het een groot bobbeltje op die velg dan??
Was het een groot bobbeltje op die velg dan??
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
nee dat viel wel mee maar hoort natuurlijk niet
en zat precies op de rand waar band tegen aan valt .

- speedy
- NMC Legend
Bericht
en ik vind beide kleuren prima maar niet verschillende
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee verschillende kleuren kan ook echt niet...dan had je beter dat bobbeltje kunnen laten zitten...haha
Oja ik heb zojuist een naamsverandering ondergaan...van GreenyMini naar Klatsie...
Haha volgens mij ben jij heel precies he? Niks mis mee hoor, maar soms kan dat wel lastig voor jezelf zijn ook denk ik...hahaspeedy schreef:nee dat viel wel mee maar hoort natuurlijk nieten zat precies op de rand waar band tegen aan valt .
Nee verschillende kleuren kan ook echt niet...dan had je beter dat bobbeltje kunnen laten zitten...haha
Oja ik heb zojuist een naamsverandering ondergaan...van GreenyMini naar Klatsie...

Laatst gewijzigd door Klatsie op 10 feb 2014, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Onze sponsors