Meani heeft vastwel een gaatje in zijn agendapointman schreef:Bel me even als je de andere kant ook klaar hebt, dan breng ik de mijneMeani schreef:![]()
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.Jean-Pierre schreef:Mooi accutolletje van bosch16V lithium-ion?
Gaat er goed uit zien jonge!!!!!![]()
@Kwiebje
Thx, heb het nodig. Gisterten 1 kant afgemaakt. Helemaal gek ben je als je zulke dingen doet. Denk dat ik aan 1 kant de sticker er mooi op laat zitten
Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
- pointman
- Mod virus alert!

Bericht
Getzz schreef:Meani heeft vastwel een gaatje in zijn agendapointman schreef:Bel me even als je de andere kant ook klaar hebt, dan breng ik de mijneMeani schreef:![]()
![]()
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.
@Kwiebje
Thx, heb het nodig. Gisterten 1 kant afgemaakt. Helemaal gek ben je als je zulke dingen doet. Denk dat ik aan 1 kant de sticker er mooi op laat zitten
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vanmiddag werd ik gebeld door Carl van velgenalsnieuw.nl, dat mijn rota's klaar waren.
Alleen was ik in Antwerpen aan het werk en kon ze dus niet meer ophalen. Zaterdag zijn ze gesloten. Helaas dacht ik..hij Tot hij aanbood ze mee naar zijn huis te nemen zodat ik ze zaterdagochtend zou kunnen komen halen
Kijk...das pas een goede service
Dus morgen witte subzero's in huis
Alleen was ik in Antwerpen aan het werk en kon ze dus niet meer ophalen. Zaterdag zijn ze gesloten. Helaas dacht ik..hij Tot hij aanbood ze mee naar zijn huis te nemen zodat ik ze zaterdagochtend zou kunnen komen halen
Kijk...das pas een goede service
Dus morgen witte subzero's in huis
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vanochtend bij Carl thuis de Subzero's kunnen ophalen
Ik heb ze glanzend wit laten coaten en ik ben heel erg tevreden met het resultaat. Coating zit er overal goed op en nergens
oneffenheden o.i.d.
Top bedrijf dat goed werk levert en een super service heeft. Dinsdag de velgen afgegeven en vrijdag waren ze al klaar ondanks de afwijkende kleur. En dat voor 250 euro.

Ik heb ze glanzend wit laten coaten en ik ben heel erg tevreden met het resultaat. Coating zit er overal goed op en nergens
oneffenheden o.i.d.
Top bedrijf dat goed werk levert en een super service heeft. Dinsdag de velgen afgegeven en vrijdag waren ze al klaar ondanks de afwijkende kleur. En dat voor 250 euro.

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dat is wel supervet!!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Dank mannen!!
Weet nog niet wanneer ze erop komen want ik heb nog geen banden. Zit te denken aan de Toyo Proxes 4.
Weet nog niet wanneer ze erop komen want ik heb nog geen banden. Zit te denken aan de Toyo Proxes 4.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors