Ik ben erbij!!koosie schreef:
@ Marcel, lijkt mij een heel goed plan! geef maar een keer een mooie dag door, dan trommel ik hier de plaatselijke MINI club op!
Koosie's PS Mini Cooper S JCW, Grote update Pg 19!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Beste Miniclub vrienden!
Ik heb al een tijdje mijn pagina niet geüpdate, ik denk laat ik daar vanavond eens even verandering in brengen!
Intussen al weer wat modjes toegepast op mijn cooper S
Ten eerste, Echte Bonnetstripes! Steepjes op de motorkap maken voor mij echt de MINI dus die mochten niet achterblijven!
Heb ze gekregen voor kerst van m' n vriendin, goed bezig dus!
even meten

Plakken Maar! (handig zo een handige buurjongen)

en klaar!

Ook vind ik de Facelift achterlichten ontzettend gaaf, een mooie set kunnen overnemen, die zitten intussen ook gemonteerd, BMW had een mooie retrofit kabelset dus plug and play!
Het verschil,

Eindresultaat,

Momenteel alle piepjes en kraakjes van me auto aan het oplossen.
Ten eerste had mijn Panorama dak wel eens zin om uit het niks heel irritant te gaan kraken gewoon in gesloten stand.
Heb er al eens een topic over geopend maar nooit echt duidelijk gehoord wat het nou was.
Nu het geleid mechanisme vervangen, en jahoor! opgelost!
En ja, er was een heel verschil tussen de nieuwe en oude geleiders....

en dat was hem weer voor nu!
Groeten Koos
Ik heb al een tijdje mijn pagina niet geüpdate, ik denk laat ik daar vanavond eens even verandering in brengen!
Intussen al weer wat modjes toegepast op mijn cooper S
Ten eerste, Echte Bonnetstripes! Steepjes op de motorkap maken voor mij echt de MINI dus die mochten niet achterblijven!
Heb ze gekregen voor kerst van m' n vriendin, goed bezig dus!
even meten

Plakken Maar! (handig zo een handige buurjongen)

en klaar!

Ook vind ik de Facelift achterlichten ontzettend gaaf, een mooie set kunnen overnemen, die zitten intussen ook gemonteerd, BMW had een mooie retrofit kabelset dus plug and play!
Het verschil,

Eindresultaat,

Momenteel alle piepjes en kraakjes van me auto aan het oplossen.
Ten eerste had mijn Panorama dak wel eens zin om uit het niks heel irritant te gaan kraken gewoon in gesloten stand.
Heb er al eens een topic over geopend maar nooit echt duidelijk gehoord wat het nou was.
Nu het geleid mechanisme vervangen, en jahoor! opgelost!
En ja, er was een heel verschil tussen de nieuwe en oude geleiders....

en dat was hem weer voor nu!
Groeten Koos
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- BlackFlank
- Mod virus alert!

Bericht
)
haha zou wat zijn. nee daar is aan gedacht. ik heb koosie geholpen met het aanleggen van de bekabeling. wat voorheen het achteruitrijlicht was is nu gewoon het mistlicht (er moet nu alleen nog een rode lamp inMartijnGizmo schreef:En nu heb je dus 3 achteruitrijlichten en geen mistachterlicht?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekker bezig Koos,
Geen fan van de strepen, maar ze staan wel netjes
In tegenstelling tot FL xenons is een upgrade naar FL achterlichten wel erg dik
Geen fan van de strepen, maar ze staan wel netjes
In tegenstelling tot FL xenons is een upgrade naar FL achterlichten wel erg dik
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
goed bezig Koossie!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ollie
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
(interesse? Pm! :-) )
Anders heb ik nog wel een splikplinternieuw mistlicht liggen, die met rood glaasje.BlackFlank schreef:haha zou wat zijn. nee daar is aan gedacht. ik heb koosie geholpen met het aanleggen van de bekabeling. wat voorheen het achteruitrijlicht was is nu gewoon het mistlicht (er moet nu alleen nog een rode lamp inMartijnGizmo schreef:En nu heb je dus 3 achteruitrijlichten en geen mistachterlicht?)
(interesse? Pm! :-) )
- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bedankt voor de Leuke Reacties Jongens!!
Modjes die op korte tijd op het programma staan:
Interieur Alcantara Mod van Peter! (downtubes, Pookhoes en Handremhoes) Braaf op de voordeur mat aan het camperen om te wachten op de postbode!
Mods op Langere termijn:
Vorige week een stuk mogen rijden in de auto van MarcelClemens, deze heeft een software tuning van beek, is echt een heel stuk rapper als mijn standaard MCS, dus het spaarpotje word weer vol gespaard voor een software tuning bij Beek
poulie zie ik niet helemaal zitten door het aantal kilometers op mijn klok. Alleen software tuning is voor mij al meer als genoeg 
Modjes die op korte tijd op het programma staan:
Interieur Alcantara Mod van Peter! (downtubes, Pookhoes en Handremhoes) Braaf op de voordeur mat aan het camperen om te wachten op de postbode!
Mods op Langere termijn:
Vorige week een stuk mogen rijden in de auto van MarcelClemens, deze heeft een software tuning van beek, is echt een heel stuk rapper als mijn standaard MCS, dus het spaarpotje word weer vol gespaard voor een software tuning bij Beek
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors