MarjoleinART & FastBunny: Challenge Striping :)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Zo weer even een grote 'Update' aan de auto
Sommige wisten het al, maar het is official nu
Onze Coopie wordt een Worksie!!
Een paar weken geleden hebben we bij Jonkers een Works Pakket gekocht, en deze wordt as dinsdag en woensdag bij de dealer geinstalleerd

De doos in onze garage, we hebben meteen aan de dealer gevraagd of we de doos terug kregen, haha, die is ook al zo mooi. ( en ze stoppen er meteen de onderdelen terug in die eraf komen )

Zo zien de onderdelen eruit

Coopie kan haast niet meer wachten!!!!

Haha, hij is zich aan het voorbereiden op de grote ingreep!!
Nog 6 nachtjes en hij is klaar!!!
- Marjolein -

Een paar weken geleden hebben we bij Jonkers een Works Pakket gekocht, en deze wordt as dinsdag en woensdag bij de dealer geinstalleerd

De doos in onze garage, we hebben meteen aan de dealer gevraagd of we de doos terug kregen, haha, die is ook al zo mooi. ( en ze stoppen er meteen de onderdelen terug in die eraf komen )

Zo zien de onderdelen eruit

Coopie kan haast niet meer wachten!!!!

Haha, hij is zich aan het voorbereiden op de grote ingreep!!

Nog 6 nachtjes en hij is klaar!!!

- Marjolein -

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Gaaf! Zo langzamerhand wordt het hier een beetje een raceplatform! Tijd dat we straatraces gaan houden 
iDD

iDD
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Schaam Schaam ... ik ben helemaal vergeten te vertellen wat mijn verjaardagscadeau van Mike was voor mij (lees Coopie)
Mike had als verrassing een JCW Strutbrace laten monteren
Dit had ik denk ik al wel ergens gezegd op het forum, maar hier zijn nog 2 fotootjes 

Volgende week komt er een Strutbrace voor aan de onderkant op!!
- Marjolein -
Mike had als verrassing een JCW Strutbrace laten monteren

Volgende week komt er een Strutbrace voor aan de onderkant op!!

- Marjolein -

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk dan passende Works uitlaatstukken
Veel succes (voor de dealer bij de montage) en veel plezier bij het rijden met jullie nieuwe JCW MCS
De oude uitlaat gaat trouwens niet in die doos passen want dat is één stuk, dus geen demonteerbare middendemper.

Veel succes (voor de dealer bij de montage) en veel plezier bij het rijden met jullie nieuwe JCW MCS

De oude uitlaat gaat trouwens niet in die doos passen want dat is één stuk, dus geen demonteerbare middendemper.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht

Maar goed dat je het even zegt van die uitlaat, maar we moeten toch met een aanhanger daar heen om alles op te halen, dus moet die maar los mee, weet het anders ook niet. Maar komt goed!
Klinkt zo leuk: JCW MCS
- Marjolein -
Haha, nu gaat die Works uitlaat een stuk mooier uitkomen inderdaad!!Berthil schreef:Eindelijk dan passende Works uitlaatstukken![]()

Maar goed dat je het even zegt van die uitlaat, maar we moeten toch met een aanhanger daar heen om alles op te halen, dus moet die maar los mee, weet het anders ook niet. Maar komt goed!

Klinkt zo leuk: JCW MCS

- Marjolein -

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
We kunnen haast niet meer wachten 
Enne niet stiekem verliefd worden op onze Worksie he.. hij begint nu echt heel erg veel op jouw 'oude' MINI te kijken
Geeft niet hoorMINIJCW schreef:Sorry dat ik jullie heb aangestoken met het works virus,
maar als je volgende week wegrijd bij de dealer heb ik niks teveel gezegd.
Heel veel plezier en tot de 22e

Enne niet stiekem verliefd worden op onze Worksie he.. hij begint nu echt heel erg veel op jouw 'oude' MINI te kijken

Onze sponsors