Rijdt lekker, alleen de binnenspiegel vind ik erg groot> dode hoek, maar dat went vast wel.
Rood/zwarte Countryman S met Works pakket
- Helenk
- Be Mini

Bericht
Bedankt voor alle "geluk"wensen
, we gaan zometeen maar weer eens op pad met de MINI,
Rijdt lekker, alleen de binnenspiegel vind ik erg groot> dode hoek, maar dat went vast wel.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Heb ik ook soms wel last van, kon met niet herinneren dat dat in de R55 ook zo was. (al lijkt hij mij niet echt groter de spiegel)Helenk schreef:Bedankt voor alle "geluk"wensen, we gaan zometeen maar weer eens op pad met de MINI,
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- Helenk
- Be Mini

Bericht
Gaaf Berthil! Schitterende avatar!!!!
We komen net terug van de IMM in Zwitserland (met hoge snelheid) was een publiekstrekker helaas was de oude Mini Clubman Estate niet mee omdat mijn zoon Sjoerd zijn rijbewijs niet gehaald heeft en ik ook zo gauw geen karretje kon vinden dat niet te zwaar was (max 290 kg) en sterk genoeg om de Estate op te zetten. De countryman mag maximaal 1000kg trekken
Nogmaals bedankt Berthil.
Deze was dus niet mee helaas:

We komen net terug van de IMM in Zwitserland (met hoge snelheid) was een publiekstrekker helaas was de oude Mini Clubman Estate niet mee omdat mijn zoon Sjoerd zijn rijbewijs niet gehaald heeft en ik ook zo gauw geen karretje kon vinden dat niet te zwaar was (max 290 kg) en sterk genoeg om de Estate op te zetten. De countryman mag maximaal 1000kg trekken
Nogmaals bedankt Berthil.
Deze was dus niet mee helaas:

groet Henk
Onze sponsors