Hij is zo een stuk minder dik nu
JP's Cooper S R56 >nieuwe foto's pg23<
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nope zijn gewraped. Maar wel gedemonteerd uit mijn hoofdGeoBem007 schreef:Ik moet ook aan die tellerplaten!
Coen, heb je die klinken gespoten ofzo? gedemonteerd dus?
Ja echt he scheelt zoveel maar ik dacht zo is het ook een keurig boodschappenautotje hemaus105 schreef:sjonge wat kan verlaging een auto toch maken!
Hij is zo een stuk minder dik nu
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Maar Junky weet dat ze er nog zitten
De ap's zitten er nog onder expres zo de foto's gemaakt dat je ze niet zag voor de volgende koper van de gelebiermagnaat schreef:mooi remmen?
Maar Junky weet dat ze er nog zitten
- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
Spijtig dat je je Mini wegdoet maar ik begrijp helemaal uw verhaal!
Toen ik de Mini van tirex overgekocht heb, was ik ook 22 en ik woon nog thuis.. Anders zou ik het mij ook niet kunnen permiteren want ze kosten redelijk wat in onderhoud enz
En inderdaad zoals je zegt.. Het went redelijk snel, heb eerst ook een R50 Cooper gehad en dan is het een droom om zo'n S te hebben. Ik weet nog goed toen ik de Mini van Tirex voor het eerst zag, dat was waanzinnig!! En nu is hij ondertussen van mij
Maar het went snel.. Tot ik al die pk's loslaat
Succes met de verkoop!
Toen ik de Mini van tirex overgekocht heb, was ik ook 22 en ik woon nog thuis.. Anders zou ik het mij ook niet kunnen permiteren want ze kosten redelijk wat in onderhoud enz
En inderdaad zoals je zegt.. Het went redelijk snel, heb eerst ook een R50 Cooper gehad en dan is het een droom om zo'n S te hebben. Ik weet nog goed toen ik de Mini van Tirex voor het eerst zag, dat was waanzinnig!! En nu is hij ondertussen van mij
Succes met de verkoop!
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
no worries!! komt allemaal goed... zijn belangrijkere dingen int leven om je druk over te maken 
maarrehhh, waar zijn de foto's van jou nieuwe velgen? en vond je vorige al meer dan wauwww
jj
maarrehhh, waar zijn de foto's van jou nieuwe velgen? en vond je vorige al meer dan wauwww
jj
GeoBem007 schreef:Sorry dude, das volledig mijn schuldJunkyXL schreef:mooi remmen...
Komt asap in orde..
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Al een maand ofzo..
Staan toch in mijn topic?JunkyXL schreef:no worries!! komt allemaal goed... zijn belangrijkere dingen int leven om je druk over te maken
jj
GeoBem007 schreef:Sorry dude, das volledig mijn schuldJunkyXL schreef:mooi remmen...
Komt asap in orde..
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors