Jessy's cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Jessy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 jan 2010, 11:16

Ellen schreef:En lees net dat je donderdag je vrije dagje hebt !! Wie weet kom ik je dan wel tege op de baan !!
Ga morge ook beetje cruisen :D heeft eve stil gestaan met dat weer !!
Heb de donderdag veel rondgereden maar niet in de buurt... Maar als ge eens aan de M2 komt zult ge de mini zeker op de parking zien staan, ik werk daar namelijk...
Ellen
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 jan 2010, 12:54

Jessy schreef:
Ellen schreef:En lees net dat je donderdag je vrije dagje hebt !! Wie weet kom ik je dan wel tege op de baan !!
Ga morge ook beetje cruisen :D heeft eve stil gestaan met dat weer !!
Heb de donderdag veel rondgereden maar niet in de buurt... Maar als ge eens aan de M2 komt zult ge de mini zeker op de parking zien staan, ik werk daar namelijk...
Oké, dan ga ik daar zeker is op gaan letten :D
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 jan 2010, 23:34

Het is niet zo handig de badgehouder te verkopen. Het hoort bij de auto zoals die afgeleverd is , en als je de auto ooit weer inruilt, gaat de dealer daar een punt van maken.
Ik zou hem in de schuur leggen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2010, 01:55

hela! :p
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ellen
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 feb 2010, 15:24

Heb je nog geen foto's van je auto :) ben je nog ni tege gekomen in maasmechelen :)

Terug naar “Show your ride”