Mijn Mini JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2009, 13:14

Hans schreef:
quattro gmbh schreef:Rijd je nog met runflats? Normale banden geven meer comfort.

Mooi MINI :D
Meer comfort = minder scherpte

Maar het ligt eraan wat je ermee wil gaan doen of wat je verwacht van je Mini.. Schroefset is top, mijn AST was comfortabeler dan mijn works setje op sommige wegen, neem een schroefset waar ook de hardheid verstelbaar is altijd handig als je een keer het circuit op gaat.
Daarom reed ik met non-runflat banden met een hoge loadindex, maar dat schijnt niemand hier opgepikt te krijgen... :roll:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2009, 13:15

mushrop schreef:Ik heb een KW schroefset onder m'n R53 en daarvoor had ik 3 cm verlagingsveren. Met de schroefset is 'ie veel minder hard geworden, terwijl 'ie wel een stuk lager is. Hobbels komen lang niet zo hard door en de balans van de auto is veel beter. Een absolute vooruitgang mag ik wel zeggen. Mijn schroefset is te koop.
Als je zo te spreken bent over die schroefset, waarom zou je 'm nu dan alweer proberen te verkopen? :?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2009, 14:32

Berry M schreef:
mushrop schreef:Ik heb een KW schroefset onder m'n R53 en daarvoor had ik 3 cm verlagingsveren. Met de schroefset is 'ie veel minder hard geworden, terwijl 'ie wel een stuk lager is. Hobbels komen lang niet zo hard door en de balans van de auto is veel beter. Een absolute vooruitgang mag ik wel zeggen. Mijn schroefset is te koop.
Als je zo te spreken bent over die schroefset, waarom zou je 'm nu dan alweer proberen te verkopen? :?
Omdat er misschien wat anders komt......
JCW
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 dec 2009, 11:17

Nieuwe banden gaan we maar even niet doen, liggen net 4 nieuwe runflats onder. Andere veren zou wel een optie zijn idd.

Terug naar “Show your ride”