als hij nou gewoon de wraps heeft afgetrokken en het al een originele BRG was, waarom dan meer geld gaan uitgeven om hem opnieuw helemaal te laten spuiten?
Nee, RB doet dat mooi. Standaard kleur was zwart, dan zilver erover, blauw en het logo met rood en geel... Goede lagen verf dus! De keuze op BRG is gevallen omdat ik vind dat hij al 'anders' genoeg is. Bovendien heb ik iets met (oude) Britse auto's (vooral ook Morgan) en een Mini is voor mij echt brits met BRG. Nu nog even wat Union Jacks scoren.
Oh, natuurlijk ook een normale kleur uit kosten overweging. Mat zwart was bijvoorbeeld zeer expensive. Ik wil nog wel wat leuke dingen eraan doen maar helaas is mn budget beperkt... Eerst maar eens afstuderen en een baan...
Trouwens, de koeling etc. is eruit, de achterkant is nu kofferruimte. De achterklep kan dus open (zoals cabrio alleen met eigen oplossing).
Hoe zit dat met een 'meet' in Breda? Wel lachen om wat mensen te ontmoeten.