Welkom bij de club-man

Vandaag mijn Clubbie gaan halen.ITSU028 schreef:@Gregbem: thanx man...hope to meet you op 23/11![]()
@Clubhouse: en, al wat wijzer wanneer je kunt gaan
Je kan ook de handleiding een keer doorlezenITSU028 schreef:WIST JE DAT........
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie![]()
2000km verder sinds een maand geleden, sta ik op een helling te wachten voor het stoplicht...niks geen "hellingproef"...'t cluppie doet het vanzelf
![]()
1e versnelling, rem ingedrukt houden,nadat je deze loslaat krijg je pak 'm beet 3 sec de tijd om zonder achteruit te rollen weg te rijden...
..ikke nog niet wist...![]()
![]()
TOP![]()
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
Cooperdriver schreef:Je kan ook de handleiding een keer doorlezenITSU028 schreef:WIST JE DAT........
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie![]()
2000km verder sinds een maand geleden, sta ik op een helling te wachten voor het stoplicht...niks geen "hellingproef"...'t cluppie doet het vanzelf
![]()
1e versnelling, rem ingedrukt houden,nadat je deze loslaat krijg je pak 'm beet 3 sec de tijd om zonder achteruit te rollen weg te rijden...
..ikke nog niet wist...![]()
![]()
TOP![]()
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
Hey Huib,BRG schreef:Hoi Mike, tja die winterbanden..... Ik heb ze er nu ook onder zitten voor de komende wintersport, maarre ze blijven wel klein en smal. Jullie dus ook plannen om op de latten te staan, waar? Groet en veel plezier, Huib
Wij gaan begin maart naar Seefeld (O'rijk). ik heb dezelfde velgen voor dezelfde redenHey Huib,
Yip, in maart nog even naar Obergurgl(Oostenrijk)....iig lekker hoog en over het algemeen erg sneeuwzeker
Tja, die bandjes....inderdaad,'t blijft klein,maar ja,voor zover ik heb kunnen nagaan zo'n beetje het enige alternatief als je er zeker van wilt zijn sneeuwkettingen te kunnen monteren zonder risico's.
(spaart ook de zomerbandjes een beetje!)
Maar...dat het na de wintersport maar weer snel lente mag worden![]()
En jij, waar gaat de reis naar toe?
Groet,
Mike
Onze sponsors