Na een week slapeloze nachten was het dan eindelijk zover. Ik heb vandaag een dubbele eisenmann laten plaatsen. Ik heb voor links en rechts gekozen omdat ik dat fraaier vindt, dan een dubbele in het midden. De uitlaat is geplaatst door Braspenning racing uit Amsterdam. Ze hebben het geweldig mooi gedaan. Het geluid is boven mijn verwachtingen. Een fraaie donkere brom met een beetje geplof als je het gas los laat. Kortom een echte headturner!!! Haha . Ook laat ik nog een openluchtfilter plaatsen, om nog mooier geluid te krijgen. Als mijn mini klaar is dan lekker naar Silverstone op 22 mei.
De foto's staan bij mijn gallery voor wie de foto's wilt bewonderen
Greetz
Nick
dus ze bestaan nog wel? Ik heb daar ook mijn eissenmann vandaan. Heb je alleen de einddemper en uitlaten, of heb je de hele lijn?
Ze hebben toentertijd bij mij ook de software, een kleine poulie en een simota carbon airbox geplaatst. Dat presteerde zwaar ondermaats. De simota luchtfilter (carbon) heb ik nog te koop staan als je interesse hebt? Geluid is mooi en het staat mooi onder de kap.
Ik heb een K&N 57i besteld die schijnt erg goed te zijn en een mooie geluid te leveren. Filmpje volgt gauw. En ja Braspenning bestaat nog steeds in een afgeslankte vorm.