Vandaag naar Essen geweest en op de terugweg moest m'n pa een van onze auto's van de zaak ophalen in Etten-Leur.
Ik dump hem op het adres en zet de navigatie aan naar "thuis" (ben niet bekend in Etten-Leur). Op mijn aangegeven route door Etten-Leur zie ik ineens links een MINI op een oprit voor een huis staan. Ik dacht meteen aan het clubje en de stapel flyers in m'n portemonnee.

Ik dacht "die ga ik flyeren!" Ik zet de auto in achteruit en parkeer hem even snel in een pakeerhaventje en zet de alarmlichten aan. Ik stap uit de auto en sprint naar de overkant. Duw de flyer onder de voorruit en kijk even snel links en rechts en ren weer terug naar de auto.

Op dat moment bedacht ik me dat toen ik rechts keek er een auto reed. Een politie auto wel te verstaan. Ik doe m'n gordel aan en rij weg. Ik keek in de zijspiegel en zag de politieauto omkeren. "O god, daar gaan we weer dacht ik". Ze reden heel de weg achter me aan en net voor ik de snelweg op wil draaien zie ik het, voor mij, inmiddels bekende bordje "STOP POLITIE VOLGEN".

Oom-agent komt naar me toegelopen en vraagt wat ik op de blablabla-straat in Etten-Leur aan het doen was?! Dus ik leg uit dat ik bij de MINI club zit en dat de leden wanneer ze een MINI zien een klein flyertje onder de ruitenwisser doen om nieuwe leden te werven. Hij bekeek de auto (Range Rover was ik mee) een van voor naar achter en zegt:"Juist....

Dit was voor mij de 38ste keer dat ik werd aangehouden, waarvan 36 keer voor controle van de papieren, 1 keer een waarschuwing en 1 boete.
Denk je ook eens een MINI te flyeren!