Heb je die zelf gepost kaj...? Of heeft iemand de foto's ergens gecopy-paste?

http://www.autojunk.nl/pix/view/149296

Gelukkig.
 Gelukkig.
Niet per see importmderijke schreef:tijdelijke plaat bij import. Je ziet de datum erop staan : 02-12-2008
 De onze is een Nederlandse. Zulke platen zijn alleen om hem naar huis te rijden.
 De onze is een Nederlandse. Zulke platen zijn alleen om hem naar huis te rijden.
Heb ze maar naar één persoon doorgestuurd mét zichtbare plaat...mderijke schreef:
 maar voor de duidelijkheid ; ik heb ze niet geplaatst hé
 maar voor de duidelijkheid ; ik heb ze niet geplaatst hé   Dat lijkt gewoon toevallig in de opbouw van Kai's berichtje. Ik ben niet betrokken
 Dat lijkt gewoon toevallig in de opbouw van Kai's berichtje. Ik ben niet betrokken 

dat kenteken komt hier over de grens vandaan (BOR(KEN)), hoe doen ze dat dan???
  dat kenteken komt hier over de grens vandaan (BOR(KEN)), hoe doen ze dat dan???  
   ...
 ...
Kroymans heeft ook vestigingen in Duitsland.Sven schreef:gewoon nieuwsgierig vraagjedat kenteken komt hier over de grens vandaan (BOR(KEN)), hoe doen ze dat dan???
Auto komt toch van Kroymans, Munsterhuis zou ik kunnen snappen zo dicht aan de grens
...
 Is gewoon een 5 dag kenteken geweest om de auto naar huis te rijden, zodat we niet dat gedoe met groene platen (terug sturen of brengen naar Hilversum) zouden hebben en dat we stiekem ook nog even konden rijden.
 Is gewoon een 5 dag kenteken geweest om de auto naar huis te rijden, zodat we niet dat gedoe met groene platen (terug sturen of brengen naar Hilversum) zouden hebben en dat we stiekem ook nog even konden rijden.  
  Mij laat hij zonder problemen 3 maanden wachten als het nodig is...
 Mij laat hij zonder problemen 3 maanden wachten als het nodig is... 

Onze sponsors