Op naar MINI United, dat wordt pas écht feest (maar minder auto rijden)
Waar is mijn mannelijke mini-rijder?!
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ahum dit topic gaat toch wel steeds iets verder he
.
Leuk je gesproken te hebben vandaag Anna. T zal wel lastig zijn een forumnaam aan een persoon te koppelen
. Hopelijk voel je je niet te veel doorelkaar gerammeld na die heerlijke bochtige weggetjes.
Ow wat betreft de planning. Dinsdag is prima hoor
Gr,
Peter-Paul ( Die kerel die de aanhangwagen omgegooid heeft
ow zal t filmpje ff proberen te posten je ziet de kinderen door de auto heen rollen
)
Leuk je gesproken te hebben vandaag Anna. T zal wel lastig zijn een forumnaam aan een persoon te koppelen
Ow wat betreft de planning. Dinsdag is prima hoor
Gr,
Peter-Paul ( Die kerel die de aanhangwagen omgegooid heeft
- Anna
- Leerling Mini lid

Bericht
Zo zo èrcé!!! Dat is nog is wat je noemt een pitspoezen "PAK" ...hahah...hmm..vrij frisjes voor een dag als deze!
Of zocht je zelf meer iets voor huiselijk gebruik
;)Volgens mij ging het hier meer om een pak voor de Mini dagen!!hahah.. 
Of zocht je zelf meer iets voor huiselijk gebruik
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
- Gebo
- Mod virus alert!

Bericht
@Anna,
Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Enne....ik neem toch aan dat Rob jou voor minimaal de rest van het seizoen al heeft vastgelegd als navigatrice, en dat je er bij "MINI's voor KIKA" en "Zandvoort" gewoon bij bent?
Groetjes, en wederom tot ziens op 22 april!
Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Enne....ik neem toch aan dat Rob jou voor minimaal de rest van het seizoen al heeft vastgelegd als navigatrice, en dat je er bij "MINI's voor KIKA" en "Zandvoort" gewoon bij bent?
Groetjes, en wederom tot ziens op 22 april!
- Anna
- Leerling Mini lid

Bericht
hahahah
We zijn benieuwd naar het filmpje,PPCS!Jullie worden alleen daar door al niet vergeten!
Denk je dat met iets meer stof om het lijf de ruil ook mogelijk is?!S-Special schreef:Erce wat voor pakje had je in gedachten voor ANNA?????
We zijn benieuwd naar het filmpje,PPCS!Jullie worden alleen daar door al niet vergeten!
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Anna
Anna
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Anna,
Hier Marco & Martine (aka LUV2XLR8 & GlamourGirl)...
Leuk je nu in het echt te hebben ontmoet en het was errug gezellie...
We zagen af en toe je koppetje van links naar rechts gaan in de MINI bij Rob
Volgende x gewoon weer meegaan joh, maar dan rijden jullie voorop...
Hier Marco & Martine (aka LUV2XLR8 & GlamourGirl)...
Leuk je nu in het echt te hebben ontmoet en het was errug gezellie...
We zagen af en toe je koppetje van links naar rechts gaan in de MINI bij Rob
Volgende x gewoon weer meegaan joh, maar dan rijden jullie voorop...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was inderdaad erg leuk dat je erbij was! Er waren er toch een hoop (like me) die heel benieuwd waren naar wie er achter de naam AnnA verschool! 

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hee Anna,
Vond het ook erg gezellig dat je er gister was, wordt nu tijd dat je een mini koopt??
Tot de volgende meetings!!
gr.
Floris van Dam
Vond het ook erg gezellig dat je er gister was, wordt nu tijd dat je een mini koopt??
Tot de volgende meetings!!
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors