Waar is mijn mannelijke mini-rijder?!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is nog een een ontmoeting zeg!
@red devil:
Man man man, rustig aan, meteen foto's vragen.... tssss....
Maar goed, als Wint je op deze manier onthoud, dan kán het niet onaardig zijn, tenminste, zijn smaak kennende!
Jaaaaah!! Ik wil dat ook!Anna schreef:proef ik hier enige jaloezie?!hahah
@red devil:
Man man man, rustig aan, meteen foto's vragen.... tssss....
Maar goed, als Wint je op deze manier onthoud, dan kán het niet onaardig zijn, tenminste, zijn smaak kennende!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Go Wint! Go Wint! Maar ze heeft me ook gespot!! JEEJ! (wat zo'n setje nieuwe velgen niet al doet!)
iDD.... en nu afwachten
iDD.... en nu afwachten
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Arjan? Voor mij a.u.b. 400 stickers! Moet ik eind mee komen toch?
@ Berthil: Nieuw forumtopic aanmaken?? " Als is de MINI nog zo snel, je date achtervolgt je wel! "
@ Berthil: Nieuw forumtopic aanmaken?? " Als is de MINI nog zo snel, je date achtervolgt je wel! "
- emillio
- Be Mini

- Anna
- Leerling Mini lid

Bericht
22 lentes jong, mannen! Wil er best een foto'tje bij zetten. Maar uploaden is hier een vreemde zaak..of ik een ict-kneus..allebei een optie...
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Onze sponsors