Bestel anders een keer een pizza bij Portofino (bij het station Wormerveer), dan kom ik langs
Walter gespot
- thijsied
- Enthousiast

Bericht
ja dit was ook een week geleden in het weekend haha, ik werk in Wormerveer en reed toevallig langs tijdens een ritje, na werk even langs gereden en wat shots gemaakt
Bestel anders een keer een pizza bij Portofino (bij het station Wormerveer), dan kom ik langs
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
netjes.
Ik heb daar ook gewerkt in mijn schooltijd, a long long time ago, toen ik nog een Honda Vision reed
met een Yoko radio in de buddy seat....
Toen zat daar Shoarmabar Jeruzalem, oh my god wat een ranzige tent was dat, ik had dus ook geen moer te doen daar en kon tegen betaling van 5 guldens per uur mijn huiswerk maken

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
pizza bezorger en een MINI rijdenthijsied schreef:ja dit was ook een week geleden in het weekend haha, ik werk in Wormerveer en reed toevallig langs tijdens een ritje, na werk even langs gereden en wat shots gemaakt![]()
Ik heb daar ook gewerkt in mijn schooltijd, a long long time ago, toen ik nog een Honda Vision reed
Toen zat daar Shoarmabar Jeruzalem, oh my god wat een ranzige tent was dat, ik had dus ook geen moer te doen daar en kon tegen betaling van 5 guldens per uur mijn huiswerk maken
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

doe ff de groeten aan Roberto
Onze sponsors