IK was op weg(niet in mijn mini
Rode Mini Cooper S Works gespot
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Rode Mini Cooper S Works gespot
Wie o Wie was gisteren rond 18.30 op de A27 Richting utrecht.
) naar ndenotter in Utrecht. En Ik zie daar een Rode Mini Cooper S Works aan komen rijden achter me. Rode Mini met Aero kit en Witte Strepen. Ook zag ik een JCW pijp er onder zitten en de emblemen van JCW. Dus het ruikt naar een JCW upgrade kit! De mini zag er zeer netjes uit. Er reed een vrij jonge gast in. Dus ik dacht Miss wel hier van het forum. Helaas ben ik vergeten naar het kenteken te kijken. De auto was te oogverblindend
WEl grappig natuurlijk 
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ohhh ja, heb ook niet echt een JCW
Re: Rode Mini Cooper S Works gespot
Helaas ben ik het niet geweestJean-Pierre schreef: Er reed een vrij jonge gast in.
Ohhh ja, heb ook niet echt een JCW
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik had ook graag geruild hoor!
NopeRies schreef:Helaas ben ik het niet geweestJean-Pierre schreef: Er reed een vrij jonge gast in.![]()
Ohhh ja, heb ook niet echt een JCW![]()
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Haha dat jonge gast klopt bij mij nog wel maarja buiten de kleur is de rest ver zoekRies schreef:Helaas ben ik het niet geweestJean-Pierre schreef: Er reed een vrij jonge gast in.![]()
Greetz BigD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hahah!
Ja was en gast van een jaar of 20 denk. Hij reed er wel erg netjes in. TE netjes voor een Works naar mijn mening! Klappen met dat ding!(ik hoorde hem niet eens)
Maar het is niet de oude wagen van ferdinand want de witte strepen liepen door tot onder kant Aero.
Ja was en gast van een jaar of 20 denk. Hij reed er wel erg netjes in. TE netjes voor een Works naar mijn mening! Klappen met dat ding!(ik hoorde hem niet eens)
Maar het is niet de oude wagen van ferdinand want de witte strepen liepen door tot onder kant Aero.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Stickertje is zo aangebracht. Jaar of 20, pff dan kan ik nog net door voor 'jonge gast'Jean-Pierre schreef:Hahah!
iDD
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dus komt de mijne dichter bij die jcw
jij hebt ook geen bonnet strepenBigD schreef:Haha dat jonge gast klopt bij mij nog wel maarja buiten de kleur is de rest ver zoekRies schreef:Helaas ben ik het niet geweestJean-Pierre schreef: Er reed een vrij jonge gast in.![]()
![]()
Greetz BigD
Onze sponsors