Heeeel erg jammer.
Wie weet er meer van, Pedro jij???
Hé Pedro, doet idd wel pijn. Ik weet nog heel goed dat ik voor de eerste keer stond te zwijmelen bij een Classic in Den Dungen, heel lang geleden.pje en daan schreef:hoihoi
ik weet er wel meer van en over..maar weet niet wat ik er over kan/mag vertellen
groetjes
piedro (deel van het vrijwillergers team van mini parts)
"keep the legend"
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende keer ben ik er bij ..maar dan wel met de golfPretty Cooper schreef:Hé Pedro, doet idd wel pijn. Ik weet nog heel goed dat ik voor de eerste keer stond te zwijmelen bij een Classic in Den Dungen, heel lang geleden.pje en daan schreef:hoihoi
ik weet er wel meer van en over..maar weet niet wat ik er over kan/mag vertellen
groetjes
piedro (deel van het vrijwillergers team van mini parts)
"keep the legend"
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar lekker niets. Sterkte voor het team. Het wordt wel een keertje duidelijk.
Jammer dat jullie er gister niet bij waren
nu (b)engeltje het zo aan haald(b)engeltje schreef:Zoals Piedro al aangeeft pakt BMW iedereen aan die op enigerlei wijze de naam MINI gebruikt. Ook Miniparts is daar slachtoffer van geworden. Via de telefoon en op locatie wordt aangegeven dat ze vanaf de 29e weer bereikbaar zijn, al zou het onder een andere naam moeten zijn.
Ook vanuit de classic-wereld is er geschokt gereageerd op wat er allemaal gebeurt is.
Ik ben zelf de achtergrond van de hele zaak eens gaan nazoeken omdat ik nou eens wilde weten waar dat hele "conflict" om draait. De volgende jurisprudentie heb ik gevonden.
http://www.delex.nl/commentaar.aspx?id= ... brief%20IE
http://www.delex.nl/commentaar.aspx?id=3983&bron=Boek9
Hoop dat het voor een hoop mensen dan ook een beetje duidelijker is/wordt waarom dit soort bedrijven zomaar verdwijnen of zich moeten aanpassen.
Whoopieeeeeee, fijn voor de jongenspje en daan schreef:net jeroen gesproken..en ook die was erg blij...dat alles nu rond is..
vanaf morgen the little car company een feit..vanaf dinsdag open ze de deuren op de oude locatie van miniparts..ertveldweg den bosch
dus de kop tekst mag veranderd worden....Pretty Cooper schreef:Whoopieeeeeee, fijn voor de jongenspje en daan schreef:net jeroen gesproken..en ook die was erg blij...dat alles nu rond is..
vanaf morgen the little car company een feit..vanaf dinsdag open ze de deuren op de oude locatie van miniparts..ertveldweg den bosch
Dit is blijkbaar gebruikelijk in de autobranch. Ik herinner me eenzelfde actie door Subaru in de afgelopen twee jaar.(b)engeltje schreef:Zoals Piedro al aangeeft pakt BMW iedereen aan die op enigerlei wijze de naam MINI gebruikt. .....
Onze sponsors