Ik heb me al voorgesteld en had de verkeerde keuze gemaakt en op nieuw topic geklikt inplaats beantwoorden.
Sorry hiervoor en bedankt voor de antwoorden.
NewMINIclub.NL / .BE of .EU reflecterende stickers
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Arjan,
Ik had vandaag ook een mooie stickerT in de bus
Mn "oude" (
) is al beetje versleten door de ruitenwisser
Hij is fijn, dank u!
Ik had vandaag ook een mooie stickerT in de bus

Mn "oude" (

Hij is fijn, dank u!
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
@ Arjan,
Thanks for the sticker
super blij mee, heb hem nog niet gezien want ik ben nog op mijn werk, maar ma-lief belde mij even op dat ik een grote enveloppe in de bus had
Morgen even plakken denk ik, hartstikke bedankt en met de donatie gaat het goed komen.
@ Grijze Misschien dat je mij nu sneller ziet met zo'n sticker ook in het Noorden
Thanks for the sticker

Morgen even plakken denk ik, hartstikke bedankt en met de donatie gaat het goed komen.
@ Grijze Misschien dat je mij nu sneller ziet met zo'n sticker ook in het Noorden

- astegerman
- 4 op een rij!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn nog NewMINIclub-reflecterende stickers met de volgende extensie:
- NewMINIclub.nl
- NewMINIclub.be
- NewMINIclub.eu
Te bestellen door het sturen van een PB met je adresgegevens.
Zoals in posting 1 staat van dit topic gelieve zelf een goed doel te kiezen om geld aan te doneren, denk bijv. aan KiKa, Aidsfonds, Pink Ribbon, Greenpeace, Warchild of Unicef, om er maar wat te noemen
.
De sticker wordt gratis aangeboden, maar die donatie aan een goed doel wordt wel op prijs gesteld (door de diverse organisaties). Aan jullie de keuze!
- NewMINIclub.nl
- NewMINIclub.be
- NewMINIclub.eu
Te bestellen door het sturen van een PB met je adresgegevens.
Zoals in posting 1 staat van dit topic gelieve zelf een goed doel te kiezen om geld aan te doneren, denk bijv. aan KiKa, Aidsfonds, Pink Ribbon, Greenpeace, Warchild of Unicef, om er maar wat te noemen
.
De sticker wordt gratis aangeboden, maar die donatie aan een goed doel wordt wel op prijs gesteld (door de diverse organisaties). Aan jullie de keuze!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- minipino77
- Enthousiast
Bericht
Ook hier is de sticker in goede orde ontvangen. Bedankt
. Nu de mini effe poetsen en dan kan ie erop 

Mini Cooper countryman 

- grijze
- Nieuw Lid
Bericht
Als ik je tegen kom dan groet ik want met zo'n mooie sticker kan het niet missen. (Ik groet toch iedereeen met een mini).Glenn-DUB schreef:@ Arjan,
Thanks for the stickersuper blij mee, heb hem nog niet gezien want ik ben nog op mijn werk, maar ma-lief belde mij even op dat ik een grote enveloppe in de bus had
![]()

Onze sponsors