Beste mede mini rijders,
Ik had een vraag of het milltek cat. back systeem.
Want ik wil over een poosje een cat. back systeem aanschaffen maar nu is mijn vraag, of jullie de resonated of non resonated aanraden?
Mvg nick
Vraag Milltek
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Vraag Milltek
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Vraag milltek
Hoeveel herrie wil je hebben?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Nouja herrie haha moet een mooi geluid zijn maar niet dat je gestoord wordt van het geluid wanneer je een eind moet rijden.
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Richard030
- Bijna verslaafd
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
^^ dat dus
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Bedankt voor de info. Maar dan heb je ook een mooie roffel toch met de resonated? Alleen maakt hij zonder gewoon meer herrie? Miss optie met doen en dan kan ik altijd nog kijken of ik de demper er nog vanonder haal
Mvg
Mvg

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou m iig mét bestellen. Kan er altijd nog onderuit idd.
Mét demper klinkt die goed hoor. Zonder wordt t iets meer.
Als je echt herrie wilt moet je een ander spruitstuk nemen. Dan wordt t pas echt leuk
Mét demper klinkt die goed hoor. Zonder wordt t iets meer.
Als je echt herrie wilt moet je een ander spruitstuk nemen. Dan wordt t pas echt leuk

) | bar-end mirrors

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Okee bedankt

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Vraag Milltek
Een gewone Milltek levert al best wat muziek/herrie (hangt er vanaf aan wie je het vraagt
)
als je tijdens rijden net even iets verder doortrekt is het echt leuk !!
Als ik de Mini start op de oprit tussen de huizen in en er nog even mee "speel" vinden de buren het geen muziek (geloof ik) ……
Maar ehh gewoon doen !!

als je tijdens rijden net even iets verder doortrekt is het echt leuk !!
Als ik de Mini start op de oprit tussen de huizen in en er nog even mee "speel" vinden de buren het geen muziek (geloof ik) ……
Maar ehh gewoon doen !!
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Heb jij dan resonated of non?

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een resonated versie te koop voor jeCraen89 schreef:Heb jij dan resonated of non?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je met origineel spruitstuk wil blijven rijden, zonder resonator kopen.
Ga je een keer upgraden naar een ander spruitstuk/cat/decat, met resonator kopen
Ga je een keer upgraden naar een ander spruitstuk/cat/decat, met resonator kopen
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
ik ben mij wat aan het inlezen in de Millteks, omdat ik graag zoiets onder mijn R53 wil steken.
Ik wil de motor origineel houden, een Milltek steken voor een wat subtiel leuker geluidje met de welbekende plopprutteltjes bij gaslos, maar heb geen zin in een schreeuwpijp. Wil er normaal en stil mee kunnen rijden, tot ik het gas een keer open trek.
Nu zijn de meningen verdeeld over wel of geen resonator ertussen, maar kan iemand aan de hand van bovenstaande 'wensen' mij een goed advies geven?
Heren,Daveke-Orranje schreef:Als je met origineel spruitstuk wil blijven rijden, zonder resonator kopen.
ik ben mij wat aan het inlezen in de Millteks, omdat ik graag zoiets onder mijn R53 wil steken.
Ik wil de motor origineel houden, een Milltek steken voor een wat subtiel leuker geluidje met de welbekende plopprutteltjes bij gaslos, maar heb geen zin in een schreeuwpijp. Wil er normaal en stil mee kunnen rijden, tot ik het gas een keer open trek.
Nu zijn de meningen verdeeld over wel of geen resonator ertussen, maar kan iemand aan de hand van bovenstaande 'wensen' mij een goed advies geven?
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er eentje met resonator er tussen en die doet precies hetgene wat jij wil, dus ik zou zeggen eentje met resonator nemen. En bij gas geven maakt ie best veel herrie...
Die herrie hoor je in de auto niet, dus je kunt er prima normaal mee rijden.
Geen vol gas is weinig geluid, gas erop is knallen....

Die herrie hoor je in de auto niet, dus je kunt er prima normaal mee rijden.
Geen vol gas is weinig geluid, gas erop is knallen....
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors