even een vraag over een 8,5j ET38 Velg
ik weet inmiddels dat je gewoon 215-35 erop met leggen
en een 195 als je het lekker getrokken wilt hebben!
mijn vraag is:
een 215-35 band op een 8,5j velg gaat dat:
1: aanlopen tegen je veerpoten?
2: als je hem 3/4 cm verlaagd aanlopen in je wielkast zonder camberplates en links?
3: is misschien een domme vraag:P alles OEM en deze velgen eronder geeft geen probleem toch?
voor zover weet ik even geen vragen!
8,5j vraag
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: 8,5j vraag
Gozer, je vermeld geen ET waarde en die is wel heel belangrijk. Maar al zou deze zo positief mogelijk uitvallen durf ik wel te zeggen, dat je vraagt om "problemen" en/of een berg aanpassingen, maar zelfs dan........... Het is wel erg extreem, in mijn ogen ook te.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Vraag het eens aan Tycho die had die Tomasson velgen en die waren 8,5J hoeft opzich niet aan te lopen de ET wasrde is erg belangrijk in dit geval want hierdoor kunnen ze buiten de wielkast komen en daar is oom agent weer niet zo blij mee

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
r53 en r56 maakt wel aardig wat verschil hoor! r56 heeft toch echt wel meer ruimte als r53.Casper schreef:Vraag het eens aan Tycho die had die Tomasson velgen en die waren 8,5J hoeft opzich niet aan te lopen de ET wasrde is erg belangrijk in dit geval want hierdoor kunnen ze buiten de wielkast komen en daar is oom agent weer niet zo blij mee
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
215 staat ook al best getrokken hoor! Bij mij gaat het prima, loopt alleen af en toe aan op de wielkastranden, die moet ik nog even aanpassen. Het hangt inderdaad erg van de ET af. In mijn SYR-topic staat een foto van de ruimte tussen de ASA en de veerpoot, die is echt minimaal met ET38 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
sorry, tis ET38 in principe kan ik het gewoon aan Remon vragen...
want het gaat om dezelfde velg!
ja daar was ik ook al bang voor... dat het iets TE word zoals je zegt Aart
enuuhh Casper, hier is oom agent heel lief voor me hoor!:D

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het om dezelfde velg gaat heb jij ET35Cheek-O schreef:sorry, tis ET38 in principe kan ik het gewoon aan Remon vragen...

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
klopt, onder de coupe van Geo stond het harstikke mooi!!!!
klopt, sorry, dacht dat ik 35 had neergezet
klopt, sorry, dacht dat ik 35 had neergezet
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors