Ik heb vorig jaar mijn airco helemaal laten nakijken bijgevuld en laten checken of die eventueel lekkages heeft, alles was goed en bijgevuld maar als ik de airco aan doe heb ik niet echt het idee dat het KOUD word op geen enkele stand.
Op den duur word het wel wat koeler maar niet dat ik zeg Wow, kortom volgens mij moet die wat meer koudere lucht in de auto doen.
Heb trouwens nog niet mijn airco filter vervangen
Wie heeft er ideeen?
Airco problemen
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Mini schijnt over het algemeen geen spetterende airco te hebben, koelt duidelijk beter wanneer je op de snelweg rijdt. Is niet bijzonder koud, maar weet het interieur in hete landen prima op temperatuur te houden... geeft gewoon geen lucht van 3 graden zoals dit bij de opeltjes wel het geval is.
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
@Chris
Idd, dat was mij idd opgevallen dat als je op de snelweg rijd het interieur wel wat aangenamer word, vind het alleen wat jammer van mini?bmw dat als je kleine stukjes moet rijden in je woonplaats je niks aan je airco hebt,... echt doodzonde van mini-bmw
Idd, dat was mij idd opgevallen dat als je op de snelweg rijd het interieur wel wat aangenamer word, vind het alleen wat jammer van mini?bmw dat als je kleine stukjes moet rijden in je woonplaats je niks aan je airco hebt,... echt doodzonde van mini-bmw

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors