Versnelingbak probleem!

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
paulus
One wheel wonder
One wheel wonder

Versnelingbak probleem!

05 mei 2009, 18:20

hey luitjes

ik heb een vraag ik hoor een getik in de motor en boven de 100 maakt hij nog een rader geluid
staad nu bij de garage en die denken versnellingbak
zijn er hier meer mensen die dit hebben mee gemaakt en wat het gaat kosten want ik heb laast ook al duur grapje gehad aan dat k.. ding haha

ik hoor het graag van jullie
ik rij zelf een mini cooper pepper helemaal zwart met chroom aan de buitenkant ben er erg tevreden over
spenki
Sponsor
Contacteer:

05 mei 2009, 18:50

Hoi:

Bel me eens even hierover
06-53-203013

Gr Roy Spenkelink
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

05 mei 2009, 23:12

Mijn MINI is ook uit 2003. Niet de beste versnellingsbakken toen. :(
Onder de coulance regeling is deze door de dealer vervangen, volgens mij al weer
een twee jaar geleden.

Hangt dus af waar ie vandaan komt, of gewoon MINI Nederland benaderen. :|
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
paulus
One wheel wonder
One wheel wonder

06 mei 2009, 18:10

ja mijn is ingevoerd dus daar zal hij wel niet onder vallen maar mini nederland mischien dat ik daar iets mee kan ja ja het zijn geloof i de lagers van het einddifrensheel of hoe je het ook schrijft maar ben er wel ziek van laast ook an de koppeling moeten vervangen wa druk kwijd daar in dus ja gaat de vakantie weer haha maar mini nederland wat zou je dan moeten stuuren?als vast erg bedankt
groetjes paul
the blue lobster schreef:Mijn MINI is ook uit 2003. Niet de beste versnellingsbakken toen. :(
Onder de coulance regeling is deze door de dealer vervangen, volgens mij al weer
een twee jaar geleden.

Hangt dus af waar ie vandaan komt, of gewoon MINI Nederland benaderen. :|
ik rij zelf een mini cooper pepper helemaal zwart met chroom aan de buitenkant ben er erg tevreden over
MaVaEe
Koeien-teller

06 mei 2009, 18:13

paulus schreef:ja mijn is ingevoerd dus daar zal hij wel niet onder vallen maar mini nederland mischien dat ik daar iets mee kan ja ja het zijn geloof i de lagers van het einddifrensheel of hoe je het ook schrijft maar ben er wel ziek van laast ook an de koppeling moeten vervangen wa druk kwijd daar in dus ja gaat de vakantie weer haha maar mini nederland wat zou je dan moeten stuuren?
Gefeliciteerd! Je hebt de meest lange zin ooit hier op het forum! :mrgreen:

Maar dat is niet zo leuk als je net de koppeling hebt vervangen... Zijn bijna allemaal dezelfde bouten die ze dan weer los kunnen halen. :)
Afbeelding
paulus
One wheel wonder
One wheel wonder

06 mei 2009, 18:15

hahaha sorry ben de .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. dus voeg ze er maar bij stome nederlanse taal ook
MaVaEe schreef:
paulus schreef:ja mijn is ingevoerd dus daar zal hij wel niet onder vallen maar mini nederland mischien dat ik daar iets mee kan ja ja het zijn geloof i de lagers van het einddifrensheel of hoe je het ook schrijft maar ben er wel ziek van laast ook an de koppeling moeten vervangen wa druk kwijd daar in dus ja gaat de vakantie weer haha maar mini nederland wat zou je dan moeten stuuren?
Gefeliciteerd! Je hebt de meest langste zin van het forum! :mrgreen:

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”