Hier zijn ze toch vrij lovend over de s drives, zowel bij een droog als nat wegdek. + ze hebben een cool profiel
Toyo PROXES T1-R VS Falken FK-452
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik denk dat ik daar ook voor ga Fred!
Nou het volgende:
Heb nog 2x Toyo T1R banden in goede staat... zou ik die dan eerst maar oprijden, en gewoon 2x Yokohama S-Drive's bestellen?
Nou het volgende:
Heb nog 2x Toyo T1R banden in goede staat... zou ik die dan eerst maar oprijden, en gewoon 2x Yokohama S-Drive's bestellen?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb 2 Yokohama S-Drive banden bij topbanden.com besteld, deze gaan op de achteras (altijd beste banden achter he
)
En die Toyo's gaan we dit seizoen lekker opbranden

- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik ben ook aant twijfelen...
Blijkbaar kan ik hier concluderen dat ik best ofwel:
Yokohama S-drive
Falken Ziex ZE912
bestel... Alleen zien die falkens er niet erg mooi uit en het oog wil ook wat haha...
De Falken FK452 dan weer wel maar die zijn bagger in de regen en ik rijd best veel...
Blijkbaar kan ik hier concluderen dat ik best ofwel:
Yokohama S-drive
Falken Ziex ZE912
bestel... Alleen zien die falkens er niet erg mooi uit en het oog wil ook wat haha...
De Falken FK452 dan weer wel maar die zijn bagger in de regen en ik rijd best veel...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
FK452 zou ik niet nemen... http://www.seat-online.nl/showthread.ph ... 2-probleem

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Banden binnen, en zien er werkelijk erg gaaf uit!!Adrenalin Junkie schreef:Heb 2 Yokohama S-Drive banden bij topbanden.com besteld, deze gaan op de achteras (altijd beste banden achter he)

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors