nee het gaat mij niet zo zeer dat het extreem is, want dat vind ik zelf ook niet!
klopt voor zo ver ik weet heeft Remon dezelfde velg nu!
Brightness heeft 8,25 ET 35 en had Karin ook 8,5.. of juist 8?
anyhow, het gaat er mij om dat als ik straks naar beneden wil
dat ik niet alleen klaar ben met veren....
tenminste, daar ga ik vanuit!:P
ik weet dat je met camberplates en endlinks je het mooier in de kast kan laten vallen,
maar als ik eerst zonder doe, geef dat dan problemen met aanlopen?
wellicht zou ik me kasten achter moeten laten uitrollen voor de zekerheid!
8,5j vraag
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: 8,5j vraag
Loopt gewoon aan met alleen veren en zonder al dat aanpassen en aanverwante zaken, punt. Misschien niet continu, maar met div. momenten zeker.
Dat sommigen dat geen enkel probleem vinden en het er voor over hebben is een ander verhaal en moet ieder voor zich weten, maar we moeten nu hier niet net gaan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je 8,5J op een R53 gaat leggen en je eigenlijk nergens bang voor hoeft te zijn....
Ja, als je dit en dit en dit doet, dan gaat het "goed"...... zelfs dan vraag ik me af of het bij alle omstandigheden 100% vrij loopt, maar dan heb je de knip ook weer een stuk leger!
En ooh ooh, wat rijden we toch voor lul als je niet minimaal een 7,5J Velg onder je ride hebt.....
Dat sommigen dat geen enkel probleem vinden en het er voor over hebben is een ander verhaal en moet ieder voor zich weten, maar we moeten nu hier niet net gaan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je 8,5J op een R53 gaat leggen en je eigenlijk nergens bang voor hoeft te zijn....
Ja, als je dit en dit en dit doet, dan gaat het "goed"...... zelfs dan vraag ik me af of het bij alle omstandigheden 100% vrij loopt, maar dan heb je de knip ook weer een stuk leger!
En ooh ooh, wat rijden we toch voor lul als je niet minimaal een 7,5J Velg onder je ride hebt.....

- Richard030
- Bijna verslaafd
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mauro
- One wheel wonder
Bericht
staat 8.5J vooraan niet erg breed dan?
ikzelf heb 8J velg met een et 45 en dit liep aan tegen het schroefkit vooraan dus gecorrigeerd met 5mm spacer en loopt al uit de wielkast (maar heel weinig natuurlijk)
achteraan loopt de velg wel mooi in de wielkast en vind het er zelfs smal uitzien
ikzelf heb 8J velg met een et 45 en dit liep aan tegen het schroefkit vooraan dus gecorrigeerd met 5mm spacer en loopt al uit de wielkast (maar heel weinig natuurlijk)
achteraan loopt de velg wel mooi in de wielkast en vind het er zelfs smal uitzien

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
volgens mij heb je vooraan 9mm nog tussen velg en veerpoot?
ik zeg ik nu iets verkeerd?
ik zeg ik nu iets verkeerd?
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het bij hem aanliep met et45 en corrigeerd em met 5 mm spacer is die naar et40 gegaan bij 8j!
Houdt in dat als je ET35 hebt bij velg van 8,5 j je dan nog 1,3 mm verder richting veerpoot gaat dan al bij hem het geval was met die et45 met de 5mm spacer.
Houdt in dat als je ET35 hebt bij velg van 8,5 j je dan nog 1,3 mm verder richting veerpoot gaat dan al bij hem het geval was met die et45 met de 5mm spacer.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Gewoon niet meer denken/twijfelen, bij mij past het ook dus bij jou vast ook!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors