^^
Helemaal mee eens!
Vraag Milltek
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Re: Vraag Milltek
Ja maar... Als ik in de auto zit en ik trap het gas in, wil ik het juist wel horen.Klatsie schreef: Die herrie hoor je in de auto niet, dus je kunt er prima normaal mee rijden.

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je echt goed het gas in trapt hoor je m in de auto ook hoor...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
denk dat je ons een beetje verkeerd begrepen hebt reinoud
pas ALS je echt wil gassen en boven de 4000rpm komt ga je hem zeeeker wel horen van binnen!
pas ALS je echt wil gassen en boven de 4000rpm komt ga je hem zeeeker wel horen van binnen!

- lawewing
- Enthousiast
Bericht
Ik heb sinds nu twee maand een Milltek-uitlaat (resonated) onder mijn R53. Ik vind het geluid schitterend, maar zelfs als je rustig rijdt produceert de uitlaat (in vergelijking met de originele uitlaat) toch al echt wel een diepe brom. die best goed hoorbaar is in het interieur. Echter niet zodanig dat ik er serieus last van heb op langere afstanden. Als je vervolgens het gaspedaal wat dieper intrapt wordt het nog wat rauwer en luider en bij gas loslaten volgen er (als beloning) een aantal fantastisch mooie plofjes. Niet twijfelen, doen!!
Funcar: Mini Cooper S, 2003 (R53), dark silver - stage 2 tuning (203pk, 250Nm, Beek Auto Racing)
Daily ride: Skoda Octavia 1.9TDI, black (136pk, 350Nm, DM Tuning)
Daily ride: Skoda Octavia 1.9TDI, black (136pk, 350Nm, DM Tuning)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook nog een Milltek uitlaatspruitstuk + een resonated catback mar dan is het best heftig... Zeker op lange ritten.
Moet zeggen dat het tussen de 160-180km/h wel weer heel goed is te doen is

Moet zeggen dat het tussen de 160-180km/h wel weer heel goed is te doen is

- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Milltek is besteld! 

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- restless
- 4 op een rij!
Bericht
Ben benieuwd wat en waar je nu hebt besteld. Een prijs is ook handig om te weten en bovenal zit ie al eronder en hoe bromt ie nu 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ga iig een resonated kopen omdat ik die onder de vorige ook had. Begreep via pm dat we bij tuningparts korting krijgen als newminiclub forumlid.
Ik ook benieuwd !restless schreef:Ben benieuwd wat en waar je nu hebt besteld. Een prijs is ook handig om te weten en bovenal zit ie al eronder en hoe bromt ie nu
Ga iig een resonated kopen omdat ik die onder de vorige ook had. Begreep via pm dat we bij tuningparts korting krijgen als newminiclub forumlid.
- restless
- 4 op een rij!
Bericht
Is deze uitlaat (compleet?) beter dan de JCW uitlaat (geluid is persoonlijk).
Ik lees dat een JCW upgrade kit ca. 1500-1700 euro kost en in gebouwd 2500 euro, hier zit een compleet uitlaatsysteem bij toch?
Ik lees dat een JCW upgrade kit ca. 1500-1700 euro kost en in gebouwd 2500 euro, hier zit een compleet uitlaatsysteem bij toch?
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Hij zit er uiteraard al lang onder, check mijn SYR. Pasvorm is perfect, je kunt je originele ophangingsbeugels een beetje in de juiste vorm trekken zodat hij perfect in het midden van de bumper uitkomt. Geluid is prima, je kunt er lekker rustig mee rijden maar als je het gas indrukt bromt hij erg mooi! Geen overdreven geluid als je dat niet wilt, ik hou ervan. En natuurlijk die heerlijke plofjes als je gas los laat!
Ik heb ook bij Tuningparts besteld. Had iets korting via een vriend van me die bij de VW dealer werkt en daar vaker bestelt.Ginoceros schreef: Ga iig een resonated kopen omdat ik die onder de vorige ook had. Begreep via pm dat we bij tuningparts korting krijgen als newminiclub forumlid.
Hij zit er uiteraard al lang onder, check mijn SYR. Pasvorm is perfect, je kunt je originele ophangingsbeugels een beetje in de juiste vorm trekken zodat hij perfect in het midden van de bumper uitkomt. Geluid is prima, je kunt er lekker rustig mee rijden maar als je het gas indrukt bromt hij erg mooi! Geen overdreven geluid als je dat niet wilt, ik hou ervan. En natuurlijk die heerlijke plofjes als je gas los laat!
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb ook maar een prijs opgevraagd want ben verslaafd aan dat geluidje en het ding ziet er strak uit onder de Mini !
- Mike--
- 4 op een rij!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors