Dat klinkt wel mooi!Erwin CS schreef:Hallo,
Verleden week mijn 3 achterste ramen 35% doorlatend laten tinten in Den Haag voor 80,- eur. Is echt top gedaan. Nu zelfs een aanbieding voor 70,- eur. http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
gr. Erwin
Ramen tinten, waar aan denken?
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Re: Ramen tinten, waar aan denken?
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Zal morgen ff proberen om wat foto's te plaatsen als ik mijn nieuwe velgen heb dan laat ik ook ff zien het verschil.Mini-Gijs schreef:Dat klinkt wel mooi!Erwin CS schreef:Hallo,
Verleden week mijn 3 achterste ramen 35% doorlatend laten tinten in Den Haag voor 80,- eur. Is echt top gedaan. Nu zelfs een aanbieding voor 70,- eur. http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
gr. Erwin

Respect 2 All 

- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Zou fijn zijn! Zit erg te dubben over hoe donker enzo. 35% doorlaten lijkt me wel mooi.
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Ik zou het echt niet donkerder doen als 35% 

Respect 2 All 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
5% hier maarja die achterruit is toch nutteloos bij een coupe vooral als er zo'n wit ding omhoog komt boven de 80

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erwin CS schreef:Ik zou het echt niet donkerder doen als 35%

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Mini-Gijs
- Be Mini
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

wettelijk gezien mag je niets op je voorruit zijruit hebben, echter de regel die ze hanteren is 55% doorlatend als ik het goed heb. 35% is zeker te donker het percentage geeft aan het licht wat het doorlaat aan niet het verduisteringseffect. Wat je met je achterruit en de achterzijde links en rechts doet ben je vrij in. regels gelden alleen voor de voorruit en voorste zijruiten.Mini-Gijs schreef:Ik dacht dat 35% ook het wettelijk minimum is?

- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Ik denk aan de achterkant 35% doorlaten en de portierruiten 35% getint. Maar ik wil het eerst nog eens zien
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
En nu wil je die zonneschermpies vast kwijtcoco schreef:Hey Gijs, misschien is een optie de zonneschermpjes voor de zijramen achter en de achterruit.
Ik heb ze gekocht bij BMW parts.nl en bevielen mij goed totdat mijn vriendin een actie won waarbij ik mijn ramen mocht laten tinten.
Heb ze vanaf de a-stijl in 35% laten tinten, ziet er super mooi en niet te fout ofzo uit.
Dutchdutch carwrapping in gouda, zeker de moeite waard.
Wil wel een visje uitgooien voor evt korting van clubleden als je wilt.

- Mini-Gijs
- Be Mini
- coco
- Nieuwsgierig
Bericht
die schermpjes zien er supermooi uit hoor.
Zijn precies pas tussen je raam geklemd dus net of je ramen getint zijn.
En Remon, helaas zitten ze nu in de Mini van mn broer
.
Sorry
Zijn precies pas tussen je raam geklemd dus net of je ramen getint zijn.
En Remon, helaas zitten ze nu in de Mini van mn broer

Sorry

- Mini-Gijs
- Be Mini
- DKR
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Goedkoopste oplossing wat ook makkelijk te verwijderen is bij eventuele verkoop van de auto zijn Privacy Shades schermen die je makkelijk vastklikt.
Kost 100,- en zit er binnen kwartiertje op en vanaf buiten lijkt het net alsof je ramen gewoon geblindeerd zijn.
Kost 100,- en zit er binnen kwartiertje op en vanaf buiten lijkt het net alsof je ramen gewoon geblindeerd zijn.
Goed-en-Koop.nl Auto Tuning & Design
- Mini-Gijs
- Be Mini
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors