Hoe kun je deze spoiler het beste monteren? is het een kwestie van lijmen/kitten?
Web Page Name
Spoiler monteren
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Die ga je inderdaad niet meer loskrijgen!(Lees dat heb ik weleens geprobeerd)red_devil schreef:Ik heb toevallig dezelfde spoiler (autostyle) ik hem hem bevestigd met de bijgeleverde lijm en 2 schroefjes. Hij zit muurvast en ik ben bang dat ik hem ook nooit meer los ga krijgen!

- One Dieseltje
- One wheel wonder
- NaamRon
- One wheel wonder
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=10461
Kijk hier even, wordt precies beschreven hoe en wat !!!!
Ik heb de mijne net naar de spuiter gebracht ( Wel zo mooi natuurlijk )
Succes ermee !!!!
Kijk hier even, wordt precies beschreven hoe en wat !!!!
Ik heb de mijne net naar de spuiter gebracht ( Wel zo mooi natuurlijk )
Succes ermee !!!!
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Met BMW lijm kan ik hem toch wel los krijgen??MaVaEe schreef:Die ga je inderdaad niet meer loskrijgen!(Lees dat heb ik weleens geprobeerd)red_devil schreef:Ik heb toevallig dezelfde spoiler (autostyle) ik hem hem bevestigd met de bijgeleverde lijm en 2 schroefjes. Hij zit muurvast en ik ben bang dat ik hem ook nooit meer los ga krijgen!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Spoiler monteren
Even wat stof van een oud topic afblazen.
Vond het onzin om een nieuw topic te plaatsen, dus vandaar dat ik hier verder op inhaak.
Ik heb een One spoiler aangeschaft voor mijn mini cooper, en zou deze graag bevestigen.
Er zit geen schroefdraad in de spoiler of bouten o.i.d. (ook geen gaten voor).
Dus vroeg me af of ik deze gewoon vast kon kitten en of dit sterk genoeg?
Niet dat ik hem onderweg op de snelweg verlies
(lees, levensgevaarlijk!).
Lees veel over "ruitenkit" , is dit daadwerkelijk beter als bijvoorbeeld "Bisonkit polymax" o.i.d.?
Klik hier voor een voorbeedl van de spoiler.
Graag jullie advies hoe ik dit op kan lossen zodat ik er veilig mee op de weg kan.
Boren en schroeven zal dus moeilijk gaan.
Greets,
Robert
Vond het onzin om een nieuw topic te plaatsen, dus vandaar dat ik hier verder op inhaak.
Ik heb een One spoiler aangeschaft voor mijn mini cooper, en zou deze graag bevestigen.
Er zit geen schroefdraad in de spoiler of bouten o.i.d. (ook geen gaten voor).
Dus vroeg me af of ik deze gewoon vast kon kitten en of dit sterk genoeg?
Niet dat ik hem onderweg op de snelweg verlies

Lees veel over "ruitenkit" , is dit daadwerkelijk beter als bijvoorbeeld "Bisonkit polymax" o.i.d.?
Klik hier voor een voorbeedl van de spoiler.
Graag jullie advies hoe ik dit op kan lossen zodat ik er veilig mee op de weg kan.
Boren en schroeven zal dus moeilijk gaan.
Greets,
Robert
- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Spoiler monteren
Het is al een tijdje geleden maar de spoiler is geplaatst!
Had bij de dealer gevraagd hoe ik dat het beste kon doen en daar kreeg ik ook de tip "ruitenkit", dan waren bouten echt niet nodig (volgens de monteur).
Dus bij den TC een bus ruitenkit gehaald, spoiler en klep opgeschuurd (ruw maken) en de kit lekker dik tussen spoiler en kofferklep gedaan en goed uit laten harden (met lijmklemmen er op). Resultaat: rotsvast, komt echt niet meer los.
Had bij de dealer gevraagd hoe ik dat het beste kon doen en daar kreeg ik ook de tip "ruitenkit", dan waren bouten echt niet nodig (volgens de monteur).
Dus bij den TC een bus ruitenkit gehaald, spoiler en klep opgeschuurd (ruw maken) en de kit lekker dik tussen spoiler en kofferklep gedaan en goed uit laten harden (met lijmklemmen er op). Resultaat: rotsvast, komt echt niet meer los.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors