hey allemaal,
ik heb sinds afgelopen week een nieuwe probleem betreft airbag lampje,
heb auto aan de computer gehangen en hij geeft het volgende aan (ontsteekkring zij airbag lv) airbag dat dus links voor de deur boven dashboard langs het raam zit.
ik heb uiteraard geprobeerd om te resetten maar lampje blijft branden en kan de foutmelding niet wissen, auto heeft ook nooit schade gehad en nu is het dus voor mij een raadsel hoe ik dit storing kan wissen, iemand enig idee of ervaring hiermee??
alvast bedankt leden,
Storing
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Re: storing
Het zou zo maar kunnen dat dit gewoon een "echte" storing betreft, waarvoor het diagnose systeem bedoeld is? er is geen sprake van rammelende stekkers, zoals bij de stoelen en gordelspanners enzo...
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Storing
wat je kan proberen is om de stekker door te solderen, vaak wil er wel eens(VAG) een weerstand optreden bij de aansluiting van de stekker. Dus dat is wel een poging waard.
let wel op als je dit gaat doen dat de accu poolen los haalt voor dat je begint
btw stond er ook nog bij de foutcode kortsluiting naar massa of plus of een andere beschrijving?
let wel op als je dit gaat doen dat de accu poolen los haalt voor dat je begint
btw stond er ook nog bij de foutcode kortsluiting naar massa of plus of een andere beschrijving?
- johann
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Storing
hij is bij de garage uitgelezen, en foutmelding kon niet gewist worden begreep ik van hun, de exacte fout melding was (ontsteekkring zij airbag lv) zo word het dus aangegeven, dit is dus enige omschrijving,
welke stekker moet ik door solderen? het gaat hier niet om storing van gordelspanner of stoelen!!
welke stekker moet ik door solderen? het gaat hier niet om storing van gordelspanner of stoelen!!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors