Ik heb 4 nieuwe banden nodig en heb dit de vorige x via autobandenmarkt.nl
gedaan. Nu kwam ik na wat gegoogle uit bij topbanden.com. Hier kosten de
Toyo proxes t1r 100,- euro per stuk in 205/45/17. Elders begint deze bij 125,-
euro.
Graag zou ik willen weten of er mensen hier ervaring hebben met dit bedrijf.
Of wat jullie er van denken aangezien ik er ook niet veel over kan vinden. Het
is officieel een Frans bedrijf.
Ik ben benieuwd.
Gr.
Ervaring met topbanden.com
- Cooper larS
- Enthousiast
- Locatie: Nootdorp
- Cooper larS
- Enthousiast
- Locatie: Nootdorp
- bastims
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Ervaring met topbanden.com
Regelmatig bestel ik verschillende nieuwe banden via diverse internet aanbieders en aangezien ik een Nederlander ben shop ik ook voor de betere prijs bij een ander.Zo kwam ik onlangs op de site van www.topbanden.com.
Na een grondige analyse wist ik precies welke banden ik wilde hebben en kwam bij deze site op de meest gunstigste prijs voor mij. De keus was gevallen op Kuhmo Ecsta SPT1 KU31. Op de site worden verschillende aanbiedingen gedaan behorende bij verschillende DOT's. De beslissing is gevallen op deze band met als productie periode 02-2013 en geleverd binnen 2 a 3 werkdagen.Na de bestelling (dinsdag) geplaatst te hebben kreeg ik keurig een bevestiging per email.....tot dusver alles naar wens. Het onderbuik gevoel al na het lezen van de bevestiging. Productie periode staat niet omschreven. Effin....laten we gewoon afwachten. Aansluitend een afspraak gemaakt met een door www.topbanden.com aangewezen garage, te weten MAICOS is Oss (uiteindelijk over deze garage niks anders dan lof.) Afspraak gemaakt met MAICOS voor vrijdag want dat is de 3e dag na bestelling voor het monteren van de banden en APK. Donderdag toch maar even gebeld met MAICOS omdat ik via de site van GLS (verzending) er ZELF achter kwam dat de bestelling nog steeds status "in behandeling" stond en dat ik dus er niet op kon vertrouwen dat de banden daadwerkelijk geleverd zouden gaan worden op vrijdag. Bellen met www.topbanden.com was het gevolg. We krijgen een keurig Nederlands sprekende man aan de lijn welke mij informeert dat er iets mis was gegaan met de bestelling waardoor deze niet verder is behandeld. De man informeerde mij ook dat de organisatie van Franse origine is en dat hij voor deze organisatie vanuit Frankrijk de Nederlanders en Belgen te woord staat. Excuses aangeboden gekregen en de banden zullen maandag anders uiterlijk dinsdag geleverd worden. Deze info gedeeld met MAICOS en een nieuwe principe afspraak gemaakt voor de week daarop. Uiteraard stom van mij om mijn slechte onderbuik wederom te negeren. Woensdag werden de banden geleverd door GLS......dus wederom niet conform afspraak. Afspraak gemaakt met MAICOS om donderdag de banden te laten monteren en wederom een vrije dag opgenomen om alles te regelen met de auto en ondertussen is mijn APK verlopen....dus een potentieel risico. Omdat ik niet wederom mijn onderbuik gevoel in de steek wilde laten ben ik gaan kijken naar de banden. En ja hoor........DOT 2012!!!!! Dat had ik niet besteld. Wat nu? Negeren en laten monteren of met een vervallen APK de banden accepteren en te laten monteren? Nou ja, laten we de banden maar laten monteren en bellen met www.topbanden.com.
De uitleg:
De banden waren niet meer op voorraad en zijn daarom aangekocht bij een ander bedrijf. De man gaf aan om "het Franse management" een compensatieregeling voor te stellen en dat hij dit uiterlijk maandag/dinsdag zou laten weten.
Antwoord van "het Franse management":
Ik heb de banden geaccepteerd en zou uiteindelijk bij het plaatsen van een nieuwe order zou een eenmalig korting van Euro 5 doorgevoerd worden. Wat een feest! Aansluitend heb ik aangegeven om het evaluatieformulier graag te mogen ontvangen welke elke klant per email aangeboden krijgt.
Uiteraard niet gekregen!!!
Mijn ervaring wil ik delen met een ieder die overweegt om aan te kopen via deze site. De reviews op hun eigen site spreken alleen maar over lof. Het plaatsen van die reviews gebeurt door de beheerder zelf dus hoe betrouwbaar is dat?
M.vr.gr.Bas Tims
Na een grondige analyse wist ik precies welke banden ik wilde hebben en kwam bij deze site op de meest gunstigste prijs voor mij. De keus was gevallen op Kuhmo Ecsta SPT1 KU31. Op de site worden verschillende aanbiedingen gedaan behorende bij verschillende DOT's. De beslissing is gevallen op deze band met als productie periode 02-2013 en geleverd binnen 2 a 3 werkdagen.Na de bestelling (dinsdag) geplaatst te hebben kreeg ik keurig een bevestiging per email.....tot dusver alles naar wens. Het onderbuik gevoel al na het lezen van de bevestiging. Productie periode staat niet omschreven. Effin....laten we gewoon afwachten. Aansluitend een afspraak gemaakt met een door www.topbanden.com aangewezen garage, te weten MAICOS is Oss (uiteindelijk over deze garage niks anders dan lof.) Afspraak gemaakt met MAICOS voor vrijdag want dat is de 3e dag na bestelling voor het monteren van de banden en APK. Donderdag toch maar even gebeld met MAICOS omdat ik via de site van GLS (verzending) er ZELF achter kwam dat de bestelling nog steeds status "in behandeling" stond en dat ik dus er niet op kon vertrouwen dat de banden daadwerkelijk geleverd zouden gaan worden op vrijdag. Bellen met www.topbanden.com was het gevolg. We krijgen een keurig Nederlands sprekende man aan de lijn welke mij informeert dat er iets mis was gegaan met de bestelling waardoor deze niet verder is behandeld. De man informeerde mij ook dat de organisatie van Franse origine is en dat hij voor deze organisatie vanuit Frankrijk de Nederlanders en Belgen te woord staat. Excuses aangeboden gekregen en de banden zullen maandag anders uiterlijk dinsdag geleverd worden. Deze info gedeeld met MAICOS en een nieuwe principe afspraak gemaakt voor de week daarop. Uiteraard stom van mij om mijn slechte onderbuik wederom te negeren. Woensdag werden de banden geleverd door GLS......dus wederom niet conform afspraak. Afspraak gemaakt met MAICOS om donderdag de banden te laten monteren en wederom een vrije dag opgenomen om alles te regelen met de auto en ondertussen is mijn APK verlopen....dus een potentieel risico. Omdat ik niet wederom mijn onderbuik gevoel in de steek wilde laten ben ik gaan kijken naar de banden. En ja hoor........DOT 2012!!!!! Dat had ik niet besteld. Wat nu? Negeren en laten monteren of met een vervallen APK de banden accepteren en te laten monteren? Nou ja, laten we de banden maar laten monteren en bellen met www.topbanden.com.
De uitleg:
De banden waren niet meer op voorraad en zijn daarom aangekocht bij een ander bedrijf. De man gaf aan om "het Franse management" een compensatieregeling voor te stellen en dat hij dit uiterlijk maandag/dinsdag zou laten weten.
Antwoord van "het Franse management":
Ik heb de banden geaccepteerd en zou uiteindelijk bij het plaatsen van een nieuwe order zou een eenmalig korting van Euro 5 doorgevoerd worden. Wat een feest! Aansluitend heb ik aangegeven om het evaluatieformulier graag te mogen ontvangen welke elke klant per email aangeboden krijgt.
Uiteraard niet gekregen!!!
Mijn ervaring wil ik delen met een ieder die overweegt om aan te kopen via deze site. De reviews op hun eigen site spreken alleen maar over lof. Het plaatsen van die reviews gebeurt door de beheerder zelf dus hoe betrouwbaar is dat?
M.vr.gr.Bas Tims
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors