Of telkens je ruitenwisservloeistof bijvullen en je maar afvragen waarom de lampen maar niet schoongemaakt worden, dat was normaal toch wel zo? Ohja, daar was dat andere tankje voor
Ik krijg mijn tankdopdeksel niet meer open.....
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Of met je grote licht aan rondrijden en je telkens afvragen waarom alle borden toch zo fel verlicht zijn en allemaal mensen met hun lichten naar je aan het seinen zijn.
Of telkens je ruitenwisservloeistof bijvullen en je maar afvragen waarom de lampen maar niet schoongemaakt worden, dat was normaal toch wel zo? Ohja, daar was dat andere tankje voor
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik had een paar jaar geleden voor het eerst een BMW Z4 te leen gekregen voor een lang weekend.
Dus heel stoer in mijn straat geparkeerd, super voorzichtig en met het dakje open, kon ik met geen mogelijkheid de achteruit in de versnellingsbak vinden.
Na 10 minuten klooien was ik het zat en belde m'n vader op de zaak (BMW dealer) met de vraag aan hem waar dat ding nou zat.
Terwijl hij in de kantine zat vol met andere collega's, kreeg ik de uitleg.
Effe in z'n vrij en dan naar links duwen...op de achtergrond lag iedereen in een deuk.
Wat voelde ik me een sukkel toen.
Dus heel stoer in mijn straat geparkeerd, super voorzichtig en met het dakje open, kon ik met geen mogelijkheid de achteruit in de versnellingsbak vinden.
Na 10 minuten klooien was ik het zat en belde m'n vader op de zaak (BMW dealer) met de vraag aan hem waar dat ding nou zat.
Terwijl hij in de kantine zat vol met andere collega's, kreeg ik de uitleg.
Effe in z'n vrij en dan naar links duwen...op de achtergrond lag iedereen in een deuk.
Wat voelde ik me een sukkel toen.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hmmmm, het niet kunnen vinden van de achteruitversnelling...
ik stop nu met typen

ik stop nu met typen
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop.

Gr, Marcel
- IniMINImanimo
- One wheel wonder

Bericht
Hilarisch al die verhalen!
En ja, gelukkig heb ik mijn geduld kunnen bewaren, anders was mijn tankdopdekseltje naar de malle moeren....
En ja, gelukkig heb ik mijn geduld kunnen bewaren, anders was mijn tankdopdekseltje naar de malle moeren....
Sorry heren, het blijft toch een vrouwenauto!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten.Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop.![]()

- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook een tijd naar zitten zoeken toen. En maar proberen die pook naar beneden te krijgen of omhoog te trekken.
Zoiets heb ik ook gehad met een Opel. Knop onder de pook die omhoog moet.Ivo schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten.Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop.![]()
Ook een tijd naar zitten zoeken toen. En maar proberen die pook naar beneden te krijgen of omhoog te trekken.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Er zijn ook mensen die de raambediening in de mini niet vinden. Een van de weinige auto's waar de raambediening niet bij de deur, maar bij de centerconsole zit.
Gr, Marcel
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik zoek me ook altijd rot op het middenconsole als ik in een andere auto zit...Marcel Always Open schreef:Er zijn ook mensen die de raambediening in de mini niet vinden. Een van de weinige auto's waar de raambediening niet bij de deur, maar bij de centerconsole zit.
- Mini An
- Nieuwsgierig

Bericht
Och joh, heb ik ook eens gehad hoor.... maar dan dus wel bij het tankstation waar naar mijn idee wat louche figuren rondwandelden. Ik dacht ik zet m'n mini mooi op slot zodat ze niet m'n handtasje kunnen stelen ( ja natuurlijk ben ik ook blond ) ik worstelen en tieren op m'n tankdop tot ik dan met de moed der wanhoop maar besloot weer in te stappen, doe ik de mini van het slot en voel nog 1 keer.......
En over raambediening gesproken, rijd vorige week in een auto ( geen mini ) van een vriendin door de Allgauer tunnel in Oostenrijk, waar je aan het einde tol moet betalen, kan ik ook de raambediening niet vinden, heb ik eindelijk dat raam naar beneden vind ik toch echt dat ik wat moet verklaren aan die meneer aan 't loket zeg ik " Es is nicht meine auto"..... Vraagt hij " Hast du das auto gestohlen?"

En over raambediening gesproken, rijd vorige week in een auto ( geen mini ) van een vriendin door de Allgauer tunnel in Oostenrijk, waar je aan het einde tol moet betalen, kan ik ook de raambediening niet vinden, heb ik eindelijk dat raam naar beneden vind ik toch echt dat ik wat moet verklaren aan die meneer aan 't loket zeg ik " Es is nicht meine auto"..... Vraagt hij " Hast du das auto gestohlen?"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors