De halfronde kunstof rand vanaf de sideskirt omhoog tot ongeveer 10 voor 12 over de voorband (hoop dat het duidelijk is welke ) is het klemmetje los geschoten en gaat de rand iedere keer een klein beetje omhoog als de band er tegen aan komt , nu wil ik deze vast zetten maar hoe krijg ik die rand eraf ?? kom er aan de binnenkant namelijk niet bij
Zitten met plastic klemmetjes vast. Dan zal zo'n klemmetje wel afgebroken zijn denk ik. Heb ik ook voor aan 1 kant. Kunnen er niet af maar is wel raar als het los zit
Of een nieuwe rand kopen, dan zijn alle klemmetje weer heel of kijken of je die klemmetjes kan kopen.
in die kunstof rand zit een soort geleidertje en die is doormidden maar dat is best te plakken lijkt mij
Anders koop ik wel een nieuwe rand zal vast geen vermogen kosten .
Heb jij ook niet een keer een rand verloren tijdens het rijden? of was dat een raam rand en heeft berthil die onderste rand verloren?
Dat was de A stijl rand die er bij 220 afbrak.....Die heeft volgens mij nooit goed gemonteerd gezeten :D
Maar is toch verschieten als het van je auto af vliegt hahaha
Je kan de klemmetjes los kopen maar het zal moeilijk zijn om erbij te kunnen zonder andere klemmetjes af te breken.
Het is inderdaad beter een nieuw randje te kopen, dan heb je meteen wat reserve klemmetjes voor als het nog eens gebeurd en weet je meteen hoe het in elkaar steekt door het wisselen.