Mini Cooper 1.6 2002 - help!

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
ni
nikonised

Mini Cooper 1.6 2002 - help!

02 jan 2009, 10:44

Hallo forummers,

Allereerst de beste wensen voor 2009 en een goed Mini jaar!

Ik ben helemaal uit mijn huisje! :evil: Afgelopen jaar niet zo best afgesloten;
Ik hoorde een geluidje bij het optrekken, ik ben naar de dealer geweest, niks aan de handen zeiden ze.
Ik vertrouwde het niet en liet een andere vakgarage ernaar kijken.. zou een uitlaatsteuntje kunnen zijn, niks bijzonders.
Uit eindelijk bij een andere BMW dealer geweest en die heeft een proefrit gemaakt en nu blijkt dat de versnellingsbak aan gort is!! :( :(

Dus mijn vraag: Wie heeft een versnellingsbak te koop óf weet iemand die zoiets kan reviseren voor een mooi prijsje?
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jan 2009, 10:57

Informeer eens bij Spenki hier op het forum :wink:
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 jan 2009, 12:52

Inderdaad, het beste eens informeren bij Spenki. Je kunt ook eens google'en op "nearly new parts". Dan kom je uit op een site in Belgie die 2e hands, doch redelijk nieuwe onderdelen heeft.

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jan 2009, 13:23

Killer-Bee schreef:Inderdaad, het beste eens informeren bij Spenki. Je kunt ook eens google'en op "nearly new parts". Dan kom je uit op een site in Belgie die 2e hands, doch redelijk nieuwe onderdelen heeft.

Frank
Vaak zijn ze zelfs nieuw (NNP) want die man koopt fabriekspartijen van fabrikanten op !
Laatst gewijzigd door ginoceros op 02 jan 2009, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jan 2009, 14:43

Hij heeft er laatst een helemaal uit elkaar gehaald om te kijken wat er nu precies kapot is/ kan gaan.... Hij kan dus ook delen reviseren/vervangen en dat scheelt ook in de kosten :wink:

Hij weet dus wat ie moet vervangen en hoe.

Volgens mij was het onderdeel zelf niet eens zo duur, maar de kosten gaan hem vooral zitten in de uren die hij ( en de dealer kost nog veel meer) nodig heeft om de bak eronderuit te bouwen, uit elkaar te halen en te ''reviseren'' en weer terug te bouwen :wink:

Maar als je hem belt (06-53203013) of mailt weet je natuurlijk alles in een keer. :wink:
http://www.autospenkelink.nl

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”