IS IEMAND DIE MIJ KAN VERTELLEN OF LATEN ZIEN OF FOTO HOE DE BANDEN MOETEN ZIJN GEMONTEERD WAT IS DE RIJRICHTING
BEDANKT ALVAST
Rijrichting Pirelli Eufori
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
staat op de band als het goed is( pijltje), en ten tweede niet zo hard roepen! Kleine letters is het normale gebruik. Groter letters is schreeuwen 
Tevens stel je even voor. Is wel zo netjes voordat je vragen begint te stellen. Wellicht zijn er dan wel mensen bereid om je te helpen bij je vraag.

Tevens stel je even voor. Is wel zo netjes voordat je vragen begint te stellen. Wellicht zijn er dan wel mensen bereid om je te helpen bij je vraag.
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Arjan
Zal vandaag eens kijken. Banden liggen in de schuur op het moment. Maar ALS de banden een draairichting hebben dan staat het op de wang van de band. (vanavond een update denk ik).LOUIE schreef:hallo je hebt toevallig geen foto van de velgen dichter bij
in ieder geval bedankt
Arjan
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=9
Ik bgrijp je zinsopbouw niet helemaal, maar voorstellen kun je hier:LOUIE schreef:Hallo leuk als je weet hoe alles werkt met zo'n laptop klopt,waar met ik me dan voorstellen
http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=9
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Let op of er "Outside" op de band staan, die kant moet aan de buitenkant dus...
Effe plaatje van Maaij geleend:

Aan het profiel van een Pirelli Eufori@ te zien, lijkt het niet echt richtinggevoelig. Er zit bijvoorbeeld geen V profiel op de band. En het slingertje op de rand, wijst aan de andere rand precies omgekeerd. Draai, of spiegel, je de band, dan blijft het profiel er gelijk uitzien.

Deze band is wel richtinggevoeilig (Goodyear Eagle):

Als je deze band verkeerd om oplegt, dan perst ie tijdens het rijden het water juist naar het midden van de band, ipv dat ie het naar de randen afvoerd.
Als ie er goed opligt, dan wijst de punt van de V aan de "straatkant" naar de achterkant van de auto.
Effe plaatje van Maaij geleend:

Aan het profiel van een Pirelli Eufori@ te zien, lijkt het niet echt richtinggevoelig. Er zit bijvoorbeeld geen V profiel op de band. En het slingertje op de rand, wijst aan de andere rand precies omgekeerd. Draai, of spiegel, je de band, dan blijft het profiel er gelijk uitzien.

Deze band is wel richtinggevoeilig (Goodyear Eagle):

Als je deze band verkeerd om oplegt, dan perst ie tijdens het rijden het water juist naar het midden van de band, ipv dat ie het naar de randen afvoerd.
Als ie er goed opligt, dan wijst de punt van de V aan de "straatkant" naar de achterkant van de auto.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors