Maar dan word het Mimi of bestaat die ook al???
Kinderzitje op achterbank
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

De andere Inimini post niet zo veel dus het lijkt me niet zo'n probleem.
Als je het toch heel graag wilt kan ik je naam wel aanpassen in de database.
Geeft niks denk ik, parkeer je MINI en we herkennen je wel aan je MINIIenieMini schreef:Weet iemand trouwens hoe ik mijn login naam kan wijzigen? Heb gezien dat er al een Inimini bestaat!
De andere Inimini post niet zo veel dus het lijkt me niet zo'n probleem.
Als je het toch heel graag wilt kan ik je naam wel aanpassen in de database.
- JeZZ
- Leerling Mini lid

Bericht
Ook wij hebben sinds het begin twee maxi cosy stoelen achterin (de grote versie voor kinderen tot geloof ik 18 kg). De latere stoelen (als ze ouder worden) zijn compacter dus passen iig.
Ik weet dat in de cabrio een bugaboo frog net past maar niet in de 'normale' versie. Daarom hebben wij een quinny zapp gekocht ... past perfect zelfs veel ruimte over .. even op internet kijken voor wat lagere prijzen..
Kids genieten altijd van de ritten in de mini mede vanwege het zicht (kan je wel adviseren een panorama dak te nemen .. )
CU
JeZZ
Ik weet dat in de cabrio een bugaboo frog net past maar niet in de 'normale' versie. Daarom hebben wij een quinny zapp gekocht ... past perfect zelfs veel ruimte over .. even op internet kijken voor wat lagere prijzen..
Kids genieten altijd van de ritten in de mini mede vanwege het zicht (kan je wel adviseren een panorama dak te nemen .. )
CU
JeZZ
How rapid is rapid, how quick is quick?
-Mini Cooper S Parklane, Astro Black, Full options: 17" S-Spoke, Panorama, Chrono etc -
-Mini Cooper S Parklane, Astro Black, Full options: 17" S-Spoke, Panorama, Chrono etc -
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Airbag uitschakelen kan maar is een fabrieksoptie kost 55 euro extra !koekie schreef:Kijk, dit geeft de burger moed! Moet dus kunnen twee kids op de achterbank, de derde kan voorin (mits de airbag uit kan). De honden frot ik wel ergens tussen. Ik vind het zeer belangrijk dat de kinderen allemaal in de riemen kunnen zitten.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Echt tof! Dus ik kan nog wel even vooruit met mijn mini!
IK hoef straks niet zoin eens een MINI FAM te kopen!
IK hoef straks niet zoin eens een MINI FAM te kopen!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors