De hobby die 'detailen' heet...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
€35 staat mij ook wel bij vanuit het Audiforum.. ik zie de meet wel verschijnen 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Speedy moet hij eigenlijk niet gewoon 2 polistmachines hebben, zodat je de verschillende pads makkelijk kunt uitwisselen? 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
En al een datumpje in gedachten voor een polijst clinic?
Ik ben er ook wel voor in, om een middagje een clinic te volgen. Heb 1x een poetsclinic gehad bij LEKO in Zeeland
was zeer leerzaam en gezellig. Dat koste ook 30 euro, en die 30 euro kon je besteden aan producten en hoefde je dus niet extra voor de cursus betalen. 
Het was daar ook zeer goed geregeld, net als bij CARCLEAN daar hoor ik ook altijd alleen maar goede verhalen over.
So pick a date and let's detail!
Ik ben er ook wel voor in, om een middagje een clinic te volgen. Heb 1x een poetsclinic gehad bij LEKO in Zeeland

Het was daar ook zeer goed geregeld, net als bij CARCLEAN daar hoor ik ook altijd alleen maar goede verhalen over.

So pick a date and let's detail!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hallo team carclean,
Als fanatiek poetser en mini gek wil ik graag voor de newmini club een workshop detaillen/ machinaal polijsten organiseren .
Wat zijn de kosten /minimaal/maximaal aantal deelnemers / ook op een zondag ?
Graag hoor ik van u een paar datums zodat ik een leuke club kan regelen !
Met vriendelijke groet,
Daiel van lente
Als fanatiek poetser en mini gek wil ik graag voor de newmini club een workshop detaillen/ machinaal polijsten organiseren .
Met vriendelijke groet,
Daiel van lente
- Leen
- Enthousiast
Bericht
Ik heb er op dit moment niet de tijd voor maar ben blij dat je het voortouw neemt
Goed bezig Speedyspeedy schreef:Hallo team carclean,
Met vriendelijke groet,
Daiel van lente

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor de mensen die zin hebben om te gaan foamen (zoals ik dus
)
foamlans van 60 voor 35 euri....
http://forum.carclean.nl/cc_postst12715 ... INA-1.aspx

foamlans van 60 voor 35 euri....

http://forum.carclean.nl/cc_postst12715 ... INA-1.aspx
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mensen,
Sinds kort ben ik eigenaar van m'n eerste eigen ''auto''. En wel een 'rode' uit 1994....
Iemand tips om de originele rode kleur weer terug te krijgen???, hij is namelijk niet echt goed bijgehouden door de vorige eigenaar....
Ik ben eigenlijk op zoek naar slimme goedkope tips/manieren.... Dure detailing middelen aanschaffen vind ik het niet waard... Maar zou hem wel graag weer strak proberen te krijgen!
Of iemand moet een leuke uitdaging zoeken, en uiteraard wil ik zelf ook meehelpen, ik heb geen hekel aan poetsen, denk dat er wel wat te leren valt
*hint* *hint*
Ook zitten er rode kunstof bumpers en spatborden op, deze zijn ook een beetje verweerd/dof/wit uitgeslagen.... Zijn daar nog tips voor? Iemand vertelde mij; Polytrol.. Is dat wat?
Stap 1 heeft reeds plaatsgevonden; grondig gewassen met NXT shampoo en bijna alle aanslag van het dak en de kap verwijderd
Ik hoor het graag!
Sinds kort ben ik eigenaar van m'n eerste eigen ''auto''. En wel een 'rode' uit 1994....

Iemand tips om de originele rode kleur weer terug te krijgen???, hij is namelijk niet echt goed bijgehouden door de vorige eigenaar....
Ik ben eigenlijk op zoek naar slimme goedkope tips/manieren.... Dure detailing middelen aanschaffen vind ik het niet waard... Maar zou hem wel graag weer strak proberen te krijgen!

Of iemand moet een leuke uitdaging zoeken, en uiteraard wil ik zelf ook meehelpen, ik heb geen hekel aan poetsen, denk dat er wel wat te leren valt

Ook zitten er rode kunstof bumpers en spatborden op, deze zijn ook een beetje verweerd/dof/wit uitgeslagen.... Zijn daar nog tips voor? Iemand vertelde mij; Polytrol.. Is dat wat?
Stap 1 heeft reeds plaatsgevonden; grondig gewassen met NXT shampoo en bijna alle aanslag van het dak en de kap verwijderd

Ik hoor het graag!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Heeft misschien niets met de auto te maken maar wel met detailling dus post het maar ff .
Kreeg van een collega een kap van een zitmaaier (kunstof) mee want die is helemaal verweerd en bekrast !!
Heb de dap erop gezet met polish van en daar kreeg ik niet helemaal het gewenste resultaat mee want behoorlijk veel diepe krassen ...
Had nog een fles glass polisch van turtle wax staan dus die op een oranje pad gedaan en op vol vermogen erop met dat ding
na die tijd met lichte polish afbouwen met groene pad en als finish een wax
Resultaat is echt verbluffend !!!
Voor :

Na :

Ga straks is ff motorkap van de ax doen
geef mijn eigen workshop wel ... 
Kreeg van een collega een kap van een zitmaaier (kunstof) mee want die is helemaal verweerd en bekrast !!
Heb de dap erop gezet met polish van en daar kreeg ik niet helemaal het gewenste resultaat mee want behoorlijk veel diepe krassen ...
Had nog een fles glass polisch van turtle wax staan dus die op een oranje pad gedaan en op vol vermogen erop met dat ding

Resultaat is echt verbluffend !!!
Voor :

Na :

Ga straks is ff motorkap van de ax doen

Onze sponsors